"Te és én játszunk, mi játszunk."

Fordítás:You and I play; we play.

4 éve

11 hozzászólás


Wizek
Wizek

"I" helyett helyes lehet a "me"?

Pl.: "You and me play, we play."

4 éve

abcdrhje72

Nekem emiatt nem fogadta el.

4 éve

Nitram.
Nitram.

Igen.

4 éve

liltournier

Köszi, ezzel most engem is megnyugtattál. :)

4 éve

Maminti.
Maminti.

Szerintem a "me" inkább azt jelenti, hogy "nekem", "engem". Nem?

4 éve

Trigal

My love and me. ;) me-> én magam

4 éve

Maminti.
Maminti.

I know.... "You and me" :) (azóta fejlődtem) ;)

4 éve

darvaslevi

Akkor most hogy van?

4 éve

Lisbone50

You and I are playing, we play - nem fogadja el mert a we elé elvileg kell egy are szerintetek?

4 éve

vasvariistvan

Mindenképpen kell ennél az igealaknál.

5 hónapja

BarnaBetri

Nem mindegy, hogy I vagy van you van elöbb?

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.