1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Te és én játszunk, mi játszu…

"Te és én játszunk, mi játszunk."

Fordítás:You and I play; we play.

January 12, 2014

12 hozzászólás


Wizek

"I" helyett helyes lehet a "me"?

Pl.: "You and me play, we play."


abcdrhje72

Nekem emiatt nem fogadta el.


liltournier

Köszi, ezzel most engem is megnyugtattál. :)


Maminti.

Szerintem a "me" inkább azt jelenti, hogy "nekem", "engem". Nem?


Trigal

My love and me. ;) me-> én magam


Maminti.

I know.... "You and me" :) (azóta fejlődtem) ;)


AlizKicsi

Az "I and you play we play" is helyesnek kéne lennie


darvaslevi

Akkor most hogy van?


Lisbone50

You and I are playing, we play - nem fogadja el mert a we elé elvileg kell egy are szerintetek?


BarnaBetri

Nem mindegy, hogy I vagy van you van elöbb?


Szigerzsi

You and me play, we play./Sztaki szótár példája: me and you should hit the hay./ Most akkor ez miért nem jó??? Egyébként sem értem ennek az 5. gyakorló szintnek az "elszámolását"... Kapom a pontokat, de nem fogynak az elvégzendő leckék!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.