"Te és én játszunk, mi játszunk."

Fordítás:You and I play; we play.

January 12, 2014

11 hozzászólás


Wizek

"I" helyett helyes lehet a "me"?

Pl.: "You and me play, we play."

January 12, 2014

abcdrhje72

Nekem emiatt nem fogadta el.

February 13, 2014

Nitram.

Igen.

January 14, 2014

liltournier

Köszi, ezzel most engem is megnyugtattál. :)

February 6, 2014

Maminti.

Szerintem a "me" inkább azt jelenti, hogy "nekem", "engem". Nem?

February 15, 2014

Trigal

My love and me. ;) me-> én magam

May 8, 2014

Maminti.

I know.... "You and me" :) (azóta fejlődtem) ;)

May 8, 2014

darvaslevi

Akkor most hogy van?

July 27, 2014

Lisbone50

You and I are playing, we play - nem fogadja el mert a we elé elvileg kell egy are szerintetek?

August 20, 2014

BarnaBetri

Nem mindegy, hogy I vagy van you van elöbb?

August 28, 2018

Szigerzsi

You and me play, we play./Sztaki szótár példája: me and you should hit the hay./ Most akkor ez miért nem jó??? Egyébként sem értem ennek az 5. gyakorló szintnek az "elszámolását"... Kapom a pontokat, de nem fogynak az elvégzendő leckék!!!

May 20, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.