1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The operation"

"The operation"

Fordítás:A műtét

April 10, 2016

6 hozzászólás


csuszer

műveletet is jelent,nem?


gwe1980

De, bizony.


Ibu772

mivel a téma egészség ezért csak ezt fogadja el gondolom


N.Szel_Mari

Figyelmetlen voltam és rossz szót írtam be; erre azt írta: „nem a megfelelő szót használtad.” — majd alá: „Az üzlet” – az 'üzlet' aláhúzva. — Hm?


KovcsJzsef15

Elnézést, de az "operálás" is "operáció" és ugyanazt jelenti a magyar nyelvben.


sacigi

szerintem a műtét egyenlő a magyarban az operációval

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.