Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She has a cat, and the cat is white."

Çeviri:Onun bir kedisi var, ve kedi beyaz.

0
4 yıl önce

40 Yorum


Pascowl
Pascowl
Mod

"Onun bir kedisi var, ve kedisi beyaz." şeklinde çevirdim, 'kedisi' diye tekrar yazarsak yanlış bir çeviri mi olur? Bana olmaz gibi geldi.

35
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Olabilirdi. Ama seninki "...and her cat is white" diye bitse doğru olurdu. ikisinin arasında net bir fark var diyebiliriz. görebildin mi?

Edit: car >> cat

15
Cevap ver4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

anladım, teşekkürler. (ufak bir düzeltme: "...and her cat is white") :)

0
Cevap ver4 yıl önce

GkhanErik

"onun bir kedisi var ve kedisi beyaz" aynen böyle yazdım yanlış kabul etti.ama burada bi yanlışlık yok.sistem bunları kabul etmeli.

2
Cevap ver2 yıl önce

ASENAYILDI

aynısı banada oldu

2
Cevap ver6 ay önce

murat962

anlam bakımından daha güzel cümleler yazılabilir. Örneğin: "Onun beyaz bir kedisi var". Ama eğitimdeki motomot çeviri anlayışına uymuyor. sanırım böyle bir cevap yanlış olarak değerlendirilir.

11
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

testlerdeki amaç daha çok cümle yapılarını öğrenebilmek

24
Cevap ver4 yıl önce

El_Harezmi85tr

the article kullanıldığı zaman kedi olmaz, kedisi diye çevrilir. Canımı boşu boşuna yaktınız.

2
Cevap ver4 yıl önce

RifatNergiz

kızın bir kedisi var ve o kedi beyaz doğru olmalı

2
Cevap ver2 yıl önce

faruk246

aynen doğru ama kabul etmiyor

1
Cevap ver2 yıl önce

Srreker

Doğru ama şunu şöyle anlatıyım, senin topun çok yükseliyor doğru. ancak senin topun çok yukarı yükseliyor "uzatma, cümle bozukluğu oluyor" umarım anlamışsımızdır.

0
Cevap ver1 yıl önce

Rarity_MLP

kizin bir kedisi beyaz olmazmii :O .d

1
Cevap ver2 yıl önce

edanur_-_-_-

eğer girl deseydi derdin .yani olmaz

0
Cevap ver2 yıl önce

MertZeynep1012

Aynn yaa ben de öyle yazdım ama kızın kedisi var , ve kedi beyaz yazdım

0
Cevap ver5 ay önce

Srreker

Yüksek STANDARTLI KLÜBÜMÜZE KATILMAK İSTEYENLER şu kodu girebilirler EKB8P8. puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

1
Cevap ver1 yıl önce

furkancep

onun bir kedisi var ve kedisi beyaz yazdım ama yanlış dedi

0
Cevap ver2 yıl önce