Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She has a cat, and the cat is white."

Çeviri:Onun bir kedisi var, ve kedi beyaz.

4 yıl önce

40 Yorum


Pascowl
Pascowl
Mod

"Onun bir kedisi var, ve kedisi beyaz." şeklinde çevirdim, 'kedisi' diye tekrar yazarsak yanlış bir çeviri mi olur? Bana olmaz gibi geldi.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Olabilirdi. Ama seninki "...and her cat is white" diye bitse doğru olurdu. ikisinin arasında net bir fark var diyebiliriz. görebildin mi?

Edit: car >> cat

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

anladım, teşekkürler. (ufak bir düzeltme: "...and her cat is white") :)

4 yıl önce

GkhanErik

"onun bir kedisi var ve kedisi beyaz" aynen böyle yazdım yanlış kabul etti.ama burada bi yanlışlık yok.sistem bunları kabul etmeli.

2 yıl önce

ASENAYILDI

aynısı banada oldu

6 ay önce

murat962

anlam bakımından daha güzel cümleler yazılabilir. Örneğin: "Onun beyaz bir kedisi var". Ama eğitimdeki motomot çeviri anlayışına uymuyor. sanırım böyle bir cevap yanlış olarak değerlendirilir.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

testlerdeki amaç daha çok cümle yapılarını öğrenebilmek

4 yıl önce

El_Harezmi85tr

the article kullanıldığı zaman kedi olmaz, kedisi diye çevrilir. Canımı boşu boşuna yaktınız.

4 yıl önce

RifatNergiz

kızın bir kedisi var ve o kedi beyaz doğru olmalı

2 yıl önce

faruk246

aynen doğru ama kabul etmiyor

2 yıl önce

Srreker

Doğru ama şunu şöyle anlatıyım, senin topun çok yükseliyor doğru. ancak senin topun çok yukarı yükseliyor "uzatma, cümle bozukluğu oluyor" umarım anlamışsımızdır.

1 yıl önce

Rarity_MLP

kizin bir kedisi beyaz olmazmii :O .d

2 yıl önce

edanur_-_-_-

eğer girl deseydi derdin .yani olmaz

2 yıl önce

MertZeynep1012

Aynn yaa ben de öyle yazdım ama kızın kedisi var , ve kedi beyaz yazdım

6 ay önce

Srreker

Yüksek STANDARTLI KLÜBÜMÜZE KATILMAK İSTEYENLER şu kodu girebilirler EKB8P8. puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

1 yıl önce

furkancep

onun bir kedisi var ve kedisi beyaz yazdım ama yanlış dedi

2 yıl önce

blltrkmn

Onun bir kedisi var ve o kedi beyaz bu şekilde çevirdim. Bunun sebebi de "the" olmasıydı. Burdaki yanlışlığı söyler misin?

2 yıl önce

thedarkpower

O bir kediye sahiptir ve kedinin rengi beyazdır. neden olmadı acaba biri açıklayabilir mi:)

2 yıl önce

burakselvi

Yok böyle bir saçmalık onun "erkek,kadın, veya cansız canlı varlık için" kullanacağı zamirler yerine "he,she,it" kullanmışlar ilginç. O bir kedi var ve kedi beyaz diye yazı verdim :(

2 yıl önce

ali5613

onun bir kedisi var ve kedi beyaz yazdım yanlış diyor yaa

2 yıl önce

ali5613

yani böyle bişey olmaz ki yaa

2 yıl önce

ceren252002

onun bir kedisi var ,ve kedisi beyaz dedim kabul etmadi

2 yıl önce

yahya260391

kedisi dedim yanlış dedi

2 yıl önce

BURAK140

akla beyaz eş anlamlıdır

2 yıl önce

faruk246

cevabın aynısını yazdım yine de kabul etmedi

2 yıl önce

Burak370621

Çok gıcık oldum hep yanlış yapıyorum

2 yıl önce

tubanyr

onun kedisi var ve kedisinin rengi beyaz olmaz mı

2 yıl önce

Eco287

Saçma saçma şeylere yanlış diyor

1 yıl önce

buse709201

virgül varsa ve koymuyoruz

1 yıl önce

BurakAYAZ4

Yazım hatası var "," koymazsanız yanlış diyor fakat asıl ","koyunca yanlıs demesi gerekli

1 yıl önce

esmanur544232

Ben mikrofona dokunur dokunmaz birden mikrofon kapandı ve onun dediğini dememe rağmen doğruyu yanlıs yanlışi dogru kabul etti bilen ya da yaşayn varsa bana yorum olarak yazsın...

1 yıl önce

eypgzl

onun bir kedisi var ve kedisi beyaz dedim kabul etmedi. f..k

1 yıl önce

Mehmet217259

"Onun kedisi var, ve beyaz bir kedi" bunun neresi yanlış şimdi!

1 yıl önce

linbo20

I amamamakakoai

1 yıl önce

Batuhanctn

"her has a cat"olmazmı onun demek için

1 yıl önce

MertZeynep1012

Yaaa kızın bir kedisi var , ve kedi beyaz yazdım kabul etmiyo bu nedir yaa

6 ay önce

MertZeynep1012

Yaa bu kadar olur yaa. O kızın bir kedisi var, ve kedisi beyaz dedim kabul etmedi.

6 ay önce

merve427271

onun bir kedisi var, ve onun kedisi beyazdır yazdım onun bir kedisi var, ve onun kedisi beyaz çıktı beyazfır beyazdır yazınca kabul etmedi

1 ay önce

Debi625904

"Onun bir kedisi var ve o kedi beyaz" nesi yanlış??

3 hafta önce

GoogleKull10

İngilizce'de Türkçe'deki gibi bağlaçtan önce veya sonra noktalama işareti kullanmama kuralı yok mu? Cat'den sonra virgül olmaması gerekmiyor mu?

1 hafta önce