1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has a cat, and the cat i…

"She has a cat, and the cat is white."

Çeviri:Onun bir kedisi var, ve kedi beyaz.

January 12, 2014

51 Yorum


Pascowl

"Onun bir kedisi var, ve kedisi beyaz." şeklinde çevirdim, 'kedisi' diye tekrar yazarsak yanlış bir çeviri mi olur? Bana olmaz gibi geldi.


ProwlingParis

Olabilirdi. Ama seninki "...and her cat is white" diye bitse doğru olurdu. ikisinin arasında net bir fark var diyebiliriz. görebildin mi?

Edit: car > cat


Pascowl

anladım, teşekkürler. (ufak bir düzeltme: "...and her cat is white") :)


htalha.kara

Ben de ayni soruyu soracaktim zaten cevap vermişsiniz. Tesekkurler


GkhanErik

"onun bir kedisi var ve kedisi beyaz" aynen böyle yazdım yanlış kabul etti.ama burada bi yanlışlık yok.sistem bunları kabul etmeli.


_duolingolove_

Yanlış kabul etmesinin sebebi '' ve''den önce virgül olucak öyle kabul ediyor. BEN DE SİZE KATILIYORUM. SİSTEM KABUL ETMELİİİİ


ASENAYILDI

aynısı banada oldu


zeynep1569109

Onun bir kedisi var ve kedi beyaz diye çevirmelisin. Çünkü ve kelimesinden sonra tekrar " onun " şeklinde bir ifade kullanmamış


murat962

anlam bakımından daha güzel cümleler yazılabilir. Örneğin: "Onun beyaz bir kedisi var". Ama eğitimdeki motomot çeviri anlayışına uymuyor. sanırım böyle bir cevap yanlış olarak değerlendirilir.


Selcen_Ozturk

testlerdeki amaç daha çok cümle yapılarını öğrenebilmek


RifatNergiz

kızın bir kedisi var ve o kedi beyaz doğru olmalı


faruk246

aynen doğru ama kabul etmiyor


ozcyldr85tr

the article kullanıldığı zaman kedi olmaz, kedisi diye çevrilir. Canımı boşu boşuna yaktınız.


burakselvi

Yok böyle bir saçmalık onun "erkek,kadın, veya cansız canlı varlık için" kullanacağı zamirler yerine "he,she,it" kullanmışlar ilginç. O bir kedi var ve kedi beyaz diye yazı verdim :(


ali5613

yani böyle bişey olmaz ki yaa


furkancep

onun bir kedisi var ve kedisi beyaz yazdım ama yanlış dedi


ali5613

onun bir kedisi var ve kedi beyaz yazdım yanlış diyor yaa


yahya260391

kedisi dedim yanlış dedi


Audi98

Tabiki yanlis


Srreker

Yüksek STANDARTLI KLÜBÜMÜZE KATILMAK İSTEYENLER şu kodu girebilirler EKB8P8. puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!


Rarity_MLP

kizin bir kedisi beyaz olmazmii :O .d


blltrkmn

Onun bir kedisi var ve o kedi beyaz bu şekilde çevirdim. Bunun sebebi de "the" olmasıydı. Burdaki yanlışlığı söyler misin?


thedarkpower

O bir kediye sahiptir ve kedinin rengi beyazdır. neden olmadı acaba biri açıklayabilir mi:)


BURAK140

akla beyaz eş anlamlıdır


faruk246

cevabın aynısını yazdım yine de kabul etmedi


Burak370621

Çok gıcık oldum hep yanlış yapıyorum


Batuhanctn

"her has a cat"olmazmı onun demek için


MertZeynep1012

Yaaa kızın bir kedisi var , ve kedi beyaz yazdım kabul etmiyo bu nedir yaa


MertZeynep1012

Yaa bu kadar olur yaa. O kızın bir kedisi var, ve kedisi beyaz dedim kabul etmedi.


merve427271

onun bir kedisi var, ve onun kedisi beyazdır yazdım onun bir kedisi var, ve onun kedisi beyaz çıktı beyazfır beyazdır yazınca kabul etmedi


Debi625904

"Onun bir kedisi var ve o kedi beyaz" nesi yanlış??


GoogleKull10

İngilizce'de Türkçe'deki gibi bağlaçtan önce veya sonra noktalama işareti kullanmama kuralı yok mu? Cat'den sonra virgül olmaması gerekmiyor mu?


smiglAkgn

Bir virgül için yanlış dedi


Gner764543

... beyazdir . Dedim kabul etmedi neden acaba. -dır ekinin ne sakıncası var ki


HaberinOls

O bir kediye sahip ve kedi beyaz dedim kabul etti


brahimHamz5

O bir kediye sahip ve kedi beyaz


Pubgmerbey

Onun bir kedisi var ve kedisi beyaz kabul edilsin gelistirin şu uygulamayı


sametefe13

cümlede hem , hem de ve kullanılmış ikisi aynı anda kullanılmaz


_duolingolove_

She has a cat,and the cat is white=Onun bir kedisi var (,) VE kedi beyaz. Bir kere Türkçede '' VE'' virgül (,) anlamına gelmez mi????!!!!


Audi98

Cevabin aynisini yazdim yanlis cikti


Audi98

Onun bir kedisi var ve kedi beyaz yazdim yanlis cikti


ReitPolat2

Renkleri cevabını at


Recep443344

Doğru yaptım yanlış dedi


zey.nep.

Doğru yazdım ama kabul etmedi


kaanMEK1

Yaw sadece ..the cat white yazdım yanlis çıktı.is yazmadim ama is olmadan anlamı değişirmi?


azra283648

The kelimesi 1 tane koymuş sonrada bana yanlış diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.