1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has a cat, and the cat i…

"She has a cat, and the cat is white."

Çeviri:Onun bir kedisi var, ve kedi beyaz.

January 12, 2014

49 Yorum


Pascowl

"Onun bir kedisi var, ve kedisi beyaz." şeklinde çevirdim, 'kedisi' diye tekrar yazarsak yanlış bir çeviri mi olur? Bana olmaz gibi geldi.

January 12, 2014

ProwlingParis

Olabilirdi. Ama seninki "...and her cat is white" diye bitse doğru olurdu. ikisinin arasında net bir fark var diyebiliriz. görebildin mi?

Edit: car >> cat

January 12, 2014

htalha.kara

Ben de ayni soruyu soracaktim zaten cevap vermişsiniz. Tesekkurler

January 19, 2019

Pascowl

anladım, teşekkürler. (ufak bir düzeltme: "...and her cat is white") :)

January 12, 2014

GkhanErik

"onun bir kedisi var ve kedisi beyaz" aynen böyle yazdım yanlış kabul etti.ama burada bi yanlışlık yok.sistem bunları kabul etmeli.

June 12, 2016

S_e_c_r_e_t

Yanlış kabul etmesinin sebebi '' ve''den önce virgül olucak öyle kabul ediyor. BEN DE SİZE KATILIYORUM. SİSTEM KABUL ETMELİİİİ

June 23, 2019

ASENAYILDI

aynısı banada oldu

February 6, 2018

zeynep1569109

Onun bir kedisi var ve kedi beyaz diye çevirmelisin. Çünkü ve kelimesinden sonra tekrar " onun " şeklinde bir ifade kullanmamış

January 10, 2019

Mustafa909

Bence de

February 15, 2019

murat962

anlam bakımından daha güzel cümleler yazılabilir. Örneğin: "Onun beyaz bir kedisi var". Ama eğitimdeki motomot çeviri anlayışına uymuyor. sanırım böyle bir cevap yanlış olarak değerlendirilir.

February 13, 2014

Selcen_Ozturk

testlerdeki amaç daha çok cümle yapılarını öğrenebilmek

February 13, 2014

ozcyldr85tr

the article kullanıldığı zaman kedi olmaz, kedisi diye çevrilir. Canımı boşu boşuna yaktınız.

June 1, 2014

RifatNergiz

kızın bir kedisi var ve o kedi beyaz doğru olmalı

November 3, 2015

faruk246

aynen doğru ama kabul etmiyor

January 30, 2016

furkancep

onun bir kedisi var ve kedisi beyaz yazdım ama yanlış dedi

October 31, 2015

ali5613

onun bir kedisi var ve kedi beyaz yazdım yanlış diyor yaa

January 11, 2016

S_e_c_r_e_t

Sırf virgül koymadığımız için öyle diyor?!

June 23, 2019

ali5613

yani böyle bişey olmaz ki yaa

January 11, 2016

yahya260391

kedisi dedim yanlış dedi

January 25, 2016

nicolas798790865

Tabiki yanlis

July 23, 2019

S_e_c_r_e_t

She has a cat,and the cat is white=Onun bir kedisi var (,) VE kedi beyaz. Bir kere Türkçede '' VE'' virgül (,) anlamına gelmez mi????!!!!

June 23, 2019

Rarity_MLP

kizin bir kedisi beyaz olmazmii :O .d

October 8, 2015

blltrkmn

Onun bir kedisi var ve o kedi beyaz bu şekilde çevirdim. Bunun sebebi de "the" olmasıydı. Burdaki yanlışlığı söyler misin?

December 17, 2015

thedarkpower

O bir kediye sahiptir ve kedinin rengi beyazdır. neden olmadı acaba biri açıklayabilir mi:)

December 20, 2015

burakselvi

Yok böyle bir saçmalık onun "erkek,kadın, veya cansız canlı varlık için" kullanacağı zamirler yerine "he,she,it" kullanmışlar ilginç. O bir kedi var ve kedi beyaz diye yazı verdim :(

December 23, 2015

BURAK140

akla beyaz eş anlamlıdır

January 30, 2016

faruk246

cevabın aynısını yazdım yine de kabul etmedi

January 30, 2016

Burak370621

Çok gıcık oldum hep yanlış yapıyorum

February 26, 2016

Srreker

Yüksek STANDARTLI KLÜBÜMÜZE KATILMAK İSTEYENLER şu kodu girebilirler EKB8P8. puanı 400 ün altında olanlar hafta sonu tespit edilip Atılacaktır!

July 11, 2017

smiglAkgn

Bir virgül için yanlış dedi

September 30, 2018

S_e_c_r_e_t

Ayn

June 23, 2019

BurakAYAZ4

Yazım hatası var "," koymazsanız yanlış diyor fakat asıl ","koyunca yanlıs demesi gerekli

February 10, 2017

esmanur544232

Ben mikrofona dokunur dokunmaz birden mikrofon kapandı ve onun dediğini dememe rağmen doğruyu yanlıs yanlışi dogru kabul etti bilen ya da yaşayn varsa bana yorum olarak yazsın...

March 22, 2017

eypgzl

onun bir kedisi var ve kedisi beyaz dedim kabul etmedi. f..k

May 30, 2017

Mehmet217259

"Onun kedisi var, ve beyaz bir kedi" bunun neresi yanlış şimdi!

July 11, 2017

linbo20

I amamamakakoai

August 1, 2017

Batuhanctn

"her has a cat"olmazmı onun demek için

August 10, 2017

MertZeynep1012

Yaaa kızın bir kedisi var , ve kedi beyaz yazdım kabul etmiyo bu nedir yaa

February 17, 2018

MertZeynep1012

Yaa bu kadar olur yaa. O kızın bir kedisi var, ve kedisi beyaz dedim kabul etmedi.

February 17, 2018

merve427271

onun bir kedisi var, ve onun kedisi beyazdır yazdım onun bir kedisi var, ve onun kedisi beyaz çıktı beyazfır beyazdır yazınca kabul etmedi

June 29, 2018

Debi625904

"Onun bir kedisi var ve o kedi beyaz" nesi yanlış??

July 28, 2018

GoogleKull10

İngilizce'de Türkçe'deki gibi bağlaçtan önce veya sonra noktalama işareti kullanmama kuralı yok mu? Cat'den sonra virgül olmaması gerekmiyor mu?

August 8, 2018

Gner764543

... beyazdir . Dedim kabul etmedi neden acaba. -dır ekinin ne sakıncası var ki

November 10, 2018

HaberinOls

O bir kediye sahip ve kedi beyaz dedim kabul etti

November 13, 2018

brahimHamz5

O bir kediye sahip ve kedi beyaz

February 16, 2019

Pubgmerbey

Onun bir kedisi var ve kedisi beyaz kabul edilsin gelistirin şu uygulamayı

March 1, 2019

sametefe13

cümlede hem , hem de ve kullanılmış ikisi aynı anda kullanılmaz

March 14, 2019

nicolas798790865

Cevabin aynisini yazdim yanlis cikti

July 23, 2019

nicolas798790865

Onun bir kedisi var ve kedi beyaz yazdim yanlis cikti

July 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.