Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onların köpeği siyah."

Çeviri:Their dog is black.

4 yıl önce

26 Yorum


Pascowl
Pascowl
Mod

"Their the dog is black." ben burada (tellaffuz ederken gereksiz gibi gelse de) yine de 'the' kullanmak istedim, beklediğim gibi yanlış kabul etti, ama neden yanlış kabul ettiğini tam anlayamadım.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

:) kulağına güven

sahiplik sıfatlarıyla (my your their vs) sıfatın tarif ettiği isim arasına ASLA, the ya da a gibi harfitarifler giremez. tabii ki diğer sıfatlarla isimler arasına da giremez.

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

küçük ama önemli bir bilgi daha, teşekkür ettim! ^_^

4 yıl önce

oznurdemlr

Teşekkürler

8 ay önce

OLIVIAJOHN4880

Özne sonrası the gelmez

4 ay önce

Emma718576

Their varken the ne alaka

2 ay önce

Elifnurr_

Their dog black neden olmuyor

3 yıl önce

Asuman1470

O "their dog is black "olucak .

1 yıl önce

serdad1

ayn

1 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Is yazmayı unutmuşsunuz... Their dog is black olacaktı.

2 yıl önce

zeyno1-2-3

Yanlislikla their dog are yazdim neden olmadi are yazamazmiyiz

3 yıl önce

Eceova01

Bende is yerine are kullandim kabul etmedi

3 yıl önce

Asuman1470

Are değil değil is olucak . Are birden fazla şey için gereklidir.

1 yıl önce

TechOmega

They are dog is black neden olmadı

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Öncelikle, orada kullanılacak kelime they değil, their dir, ama ben dalgınlıkla there yaptım :) Sonra, are ve is aynı anda kullanılmaz benim bildiğim. Burada sadece is kullanılmalıydı...

2 yıl önce

darkterror32

Their's neden değil sahiplik için ?

3 yıl önce

Davut204026

they dog is black da olmazmı

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Olmaz, çünkü they, onlar demek, their onların demek. Kaldı ki onlardan değil, köpeklerinden bahsediyor :)

2 yıl önce

Whiskeyice

az önce is black hatalı diyordu, simdi are black hatalı diyor. dalgamı geciyor bizimle analamadım

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Başka bir yanlışınız vardır belki, hatalı olan are black dir. Başka yanlışınız yoksa rapor edin...

2 yıl önce

museutapa

Their den sonra is kullandim kabul etmedi neden:-)

3 yıl önce

Asuman1470

Their den sonra değil de their dog dan sonra olucak .

1 yıl önce

BerkayPehlivan

Their dog is a black neden olmaz ? Yada çok mu yanlış bir kelime ?

4 yıl önce

Asuman1470

Orda a kullanılmaz

1 yıl önce

tarikcelikel

Onların siyah bir köpeği .. oluyor

3 yıl önce

AyseAkdogan1

Hayır. "Onların köpeği bir siyahtır." olmuş oluyor...

3 yıl önce