Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The men drink milk."

Çeviri:Adamlar süt içerler.

4 yıl önce

14 Yorum


kosovalizahit

duyumda birbirinden nasil ayircaz man/men gibi

4 yıl önce

Yurdagl580201

9

1 ay önce

beruku

Adam süt içer olması gerekli değilmi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
4 yıl önce

cagatay54

sesi işitirken men mi ya da man mi dediğini nasıl anlayacağız ????

4 yıl önce

Emir951426

Fiilin sonundaki "s" takısına men yani çoğum olursa drinks der ama man yani tekil olursa drink der bence az önce bunu yaşadım ve anladım

1 ay önce

nehirada5

Yo adam sut icer olmaz adamlar sut icer olur

4 ay önce

Emir951426

Zaten :)

1 ay önce

galata05

Bu ingilizce yazıların okunuşunda zorlanıyorum

3 yıl önce

yusufgkhn

ben de Man diye duyma gafletinde bulundum ama drinks demedi drink dedi ordan yakalamalıydık

2 yıl önce

SakrDemirg

Dogru cevapta insanlar diyor. Fakat the men adamlar demek degilmi

1 yıl önce

ebnem776002

Peıple insan demek. Man adam diil mi?

6 ay önce

IkraEker

Men adamlar demek deyilmi insanlar olarak kabul ediyor?

4 ay önce

fatih62921

İngilizce den soğucam

3 ay önce