Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I walk without shoes."

Çeviri:Ben ayakkabısız yürürüm.

0
4 yıl önce

28 Yorum


Duocan34

ayakkabısız yerine yalın ayak olur mu?

20
Cevap ver3 yıl önce

Sunay505605

Normalde olur hocam aynı anlamı taşıyor fakat bu program kul yapımı sonuçta eklememişler

33
Cevap ver13 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Bu sadece bir cümle.Ama doğru.

4
Cevap ver1 yıl önce

kardelen.arslan.

AYNEN ÖYLE TATLIM

0
Cevap ver6 ay önce

incikin_
incikin_

"Yalın ayak" kabul ediliyor mu emin değilim; ancak tam karşılığı "barefoot" olabilir.

"They walk barefoot along the beach."
(= Kumsal boyunca yalın ayak yürürler.)

0
Cevap ver10 ay önce

Arda562673

Ben ayakkabisiz dedim kabul etmedi

0
Cevap ver8 ay önce

YasinKara14

Hayır o lmaz çünkü yok

0
Cevap ver5 ay önce

Ezgi987074

Abi kadında bi söyleme şekli var ağzında buz var gibi

19
Cevap ver2 yıl önce

Yaren7233

Without ne anlama geliyor?

16
Cevap ver2 yıl önce

YmirFritss

with kelimesinin tersi yani mesela Im walk with you=seninle yürürüm Im walk without you = senSİZ yürürüm Yani ile bağalcının olumsuzu gibi ^^

37
Cevap ver1 yıl önce

ARHAN737081

-sız anlamına gelir Without key-anahtarsız

6
Cevap ver1 yıl önce

CemalGonuc

Olmadan

2
Cevap ver1 yıl önce

b0c3k

Ben ayakkabılar olmadan yürürüm. Dedim neden olmadı?

4
Cevap ver3 yıl önce

SzgnYLMZSakarya

Hocam normalde cevap telaffuz olarak çok doğru ancak program (kelime karşıtı bazında çalıştığı için) sizden direk (with out (it) = onsuz ) gibi, direk öznenin olumsuzunu karşılık alabiliyor. Program yapay zekası geliştirilirse sizin cevabınızı da kabul edecektir. İyi dersler

0
Cevap ver7 ay önce

Okey84

Without nedir

3
Cevap ver1 yıl önce

sdaaykt

"-sız, -siz" anlamına gelir.

0
Cevap ver1 yıl önce

RemziGider1

Bu cumlenin tamamini anlatacak biri varmi

2
Cevap ver1 yıl önce

erzist

Shoes çoğul ama cevap tekil

0
Cevap ver4 yıl önce

DefneKolay

Çünkü İngilizce'de bir çift ayakkabıdan "shoes" diye çoğul bahsedilirken, Türkçe'de "ayakkabı" diye tekil bahsedilir. Gözlük için de aynısı geçerli. İki göze iki cam olduğu için İngilizce'de glasses oluyor. Ama Türkçe'de onlar zaten çift olmak zorunda olduğu için, tek başına bir işe yaramayacakları için tekil bahsediliyor

28
Cevap ver3 yıl önce

xxxEmRexxx

ı küçük olunca kabul etmiyo

0
Cevap ver3 yıl önce

Ebru780223

I harfi küçük yazılacaksa i olarak yazılır ı değil.

2
Cevap ver2 yıl önce

lale666008

İngilizcede küçük ı ve büyük i yok

0
Cevap ver2 ay önce

Bytamer1

ayakkabılar olmadan da yürürüm yazdım kabul etmedi da nın ingilizce deki karşılıgı nedir ?

0
Cevap ver2 yıl önce

Osmantuc12

Arkadaslar ben ayakkabisiz da yururum yazdim olmadi

0
Cevap ver1 yıl önce

buketsevcan

Ben ayakkabısız da yürürüm = I walk even without shoes

5
Cevap ver1 yıl önce

SiriusBlack99

Withoıt u çok değişik telaffuz ediyor.

0
Cevap ver1 yıl önce