1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він шукає їжу."

"Він шукає їжу."

Переклад:He searches for food.

April 11, 2016

8 коментарів


Bboy2016

почему там for???!


Nordry

"Search for" - сталий вираз, який означає "шукати щось чи когось".


Fb8U1

He looks for food також приймається.


Vitek_z

Чому не підходить "He is looking for a food"


Willow-Twig

А для чого тут артикль?


Art496361

Ми тут вивчаємо теперішній час searches

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.