1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він шукає їжу."

"Він шукає їжу."

Переклад:He searches for food.

April 11, 2016

12 коментарів


Bboy2016

почему там for???!


Kaminari_Okami

"Search for" - сталий вираз, який означає "шукати щось чи когось".


Vitek_z

Чому не підходить "He is looking for a food"


Willow-Twig

А для чого тут артикль?


Yuksare21

Артикль "a" зайвий в даному випадку, позаяк food ми не можемо порахувати.


Art496361

Ми тут вивчаємо теперішній час searches


Fb8U1

He looks for food також приймається.


OKinshov

Тобто без for слово search не використовують?


94bX4

Незрозуміло чому look for не зараховується як правильна відповідь.


Fb8U1

Чому б Вам не написати тут повністю своє речення? Із Вашого запитання не ясно, як Ви продовжуєте свою думку. Якщо He look for food, то He - третя особа однини часу Present Simple, а це значить, що до дієслова треба додати закінчення S. Тобто, He lookS for food.

Я пробую здогадатись, у чому Ваша проблема, бо Ви надали неповне запитання.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.