"Він шукає їжу."

Переклад:He searches for food.

2 роки тому

5 коментарів


Bboy2016

почему там for???!

2 роки тому

Nordry
Nordry

"Search for" - сталий вираз, який означає "шукати щось чи когось".

2 роки тому

OryshkaVitriana

а "He looks food?"

2 роки тому

Vitek_z
Vitek_z

Чому не підходить "He is looking for a food"

2 роки тому

Willow-Twig
Willow-Twig

А для чого тут артикль?

4 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.