1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are they in or are they out?"

"Are they in or are they out?"

Çeviri:Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?

January 12, 2014

68 Yorum


-ezgi-

onlar içerdeler mi yoksa dışardalar mı? olarak cevap olamaz mı?


Selcen_Ozturk

sadece imla hatası kabul edilmesi lazım


-ezgi-

komple yanlış kabul etti.


TunaAcm

Bende aynısını yazdım kabul etmedi oysa orada or yani yada var


ilknrr

Ben de oyle yazdım, bence kabul edilmeli


RecepGZEL

Katılıyorlar mı, katılmıyorlar mı diye düşünmüştüm ben de


Bediha06

Nasıl olur?Neye katılıyor veya katılmıyorlar?Toplantıdalarmı!?Bir grubun veya bir mekanın içinde veya dışında olabilirsin!Bir konuya uzak veya yakın olabilirsin vs.Aç parantez ve hangi konuşmada geçebilir bu cümle show me please Duolingo?


icebergx5

onlar içerdeler mi ya da onlar dışardalar mı? gibi olabilir mi acaba?


Selcen_Ozturk

Türkçede böyle soru sorarken araya "ya da" sokmak yanlıştır.


EyllBilgin

Ya da yerine yoksa cevabı vermek daha doğru olur sanırım.


ssarathecat

Onlar içerdeler mi dışardalar mı? i ve ı eksikliğinden dolayı kabul edilmedi??


HALLKSE

İçerdeler mi dışardalar mı yazdım yanlış dedi..?


TunaAcm

İçeridelermi dışarıdalarmı yani içeri ve dışarı


cihanacolu

onlar içerdeler veya dışarıdalar mi niye olma di ki:-(


olcay.sahi

Selcan hanim "onlar icerdeler mi disardalarmi" olmasi gerekmezmi


esalimoglu

Onlar icerdeler mi dısardalar mı yazdım iceriler mi olcakmıs


Duo_Mhmtmn

içerde = içeride dışarda=dışarıda bence bunu dikkate alın.


ilkealtinpulluk

kesinlike. türkçede kullanırken bu şekilde kullanıyoruz


mertcan622729

Ben bunların aklını seveyim


Beyzanur510089

Tam tersi olmaz mı


CanUludil

içerde misin umut :-):-)


onberk

onlar içeride ya da dışarıdalar mı? şeklinde de olmaz mı


Selcen_Ozturk

anlamsiz bu, sorulmak istenen iceride mi disarida mi olduklari. sizinkinden pek boyle bir anlam cikmiyor.


CetinBaba

Bu cümleyi hatasız yapan yoktur herhalde çünkü bende ya da yı kullandım.


Turker90

"Onlar içeride mi dışarıdalar mı?" da doğru olmalı.


01adem

Onlar içeride mi ya da dışarıda mı dedim kabul etmedi.etmeliydi


hknglr72

Onlar içerdemi dışardamı. Olmazmı?


cumcums

varlar mı yoklar mı gibi de olabilir.. are you in or out? gibi


HakanAktas1

Or veya anlamina gelmez mi


DavutKARA

Onlar içeridemi veya onlar dışarıda mı almadı


mavisu33

önceki bölümlerde or bağlacına ''yada'' yanıtı verdiğimde hata verip ''ya da'' olarak yazmamı istiyordu şimdi ise ayrı yazınca hata verip birleşik yazmamı istiyor


Firdevs483284

Arkadaşım kadın çok hızlı okuyor


HakanTeknik

Hiç uzatmadan kısaca (Are they in our out ?) desek ne olur.


Enes639344

İcerdeleri kabul etmediler ne istir anlamadim


ogstr97

onlar içerdemi yoksa dışardamı dedim yanlış çıktı. "onlar" dedikten sonra birde "içerdeler ""dışardalar" demeye gerek duymamıştım. benimkiside doğru olmuyormu?


ahmettakan

Onlar içeride mi dışarıda mı?


y.damkaci

Tekerleme gibi


nctt3

are they in or out? denemez mi?


YunusEmreD734869

onlar içeride veya dışarıda mı


Kabul olmadı?


yasin934231

Onlar dışarıdalar mı içerideler mi? Dedim. Kabul etmedi. Bazı cümlelerde sondan kuruyor burada baştan kurmuş. Neden böyledir?


Aelya727443

Onlar yazmasak zaten belirtiyor icerdelermi derken kimi kastettigimizi olmazmi


Selmaakrol1

anlamı aynı biliyorum


Ege962399

Aynisini yaziyorum kabul etmiyolar


berjantotr

üst üste 3 kere are they in or are they out? çıktı haya mı geçiyorsunuz


AlperEren8

Ananin ami one alak


edihaz19

Saçmalik orada koskocaman "or" var neden yok sayiyorsunuz o zaman


Nurgl623023

Bende aynini yazdim?????


KandemirEmre

"(onlar) dahiller mi (yoksa) değiller mi?" kabul edilemez mi?


KandemirEmre

yani aslinda "i am in"in "ben varım" anlamı var mı?


e.gee34

"İçerideler mi yoksa dışarıda mı?" Yanlış kabul edilmemesi gerekir.


Woodeland

"Are" eki neden 'they sözcüğünden önce geldi? -teşekkürler


MuhammetEn652030

50 tane arka arkaya aynı soruyu sormanın ne mantığı var duolingo yapacağınız işe de size de..


lalelalelale

or ne anlama geliyor ,boşuna mı yazılmış.


lalelalelale

Onlar içerdeler mi yoksa dışardalar mı yanlışmış,neden acaba.


Serdar11307

"İçerdeler mi" çok mantıklı gelmedi


K.Huseyn

Onlar icerdeler ya disardalar yazdm kabul etmedi


Selmaakrol1

or kelimesinin anlamına göre verdiğim cevap doğru olmazmı


hamdi501343

Mi yi ayrı yazmadım diye yanlış dedi


Bediha06

Onlar içindemi, dışındamı?!Onlar içtemi,dıştamı?!


Feyza171701

Okadar hızlı söyler ki ingilizce bilen biri bile anlamaz!!!


Cem798403

İn'i cümlede içeride olarak da kullanabiliyor muyuz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.