1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are they in or are they out?"

"Are they in or are they out?"

Çeviri:Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?

January 12, 2014

65 Yorum


-ezgi-

onlar içerdeler mi yoksa dışardalar mı? olarak cevap olamaz mı?

May 3, 2014

Selcen_Ozturk

sadece imla hatası kabul edilmesi lazım

May 3, 2014

-ezgi-

komple yanlış kabul etti.

May 4, 2014

TunaAcm

Bende aynısını yazdım kabul etmedi oysa orada or yani yada var

July 19, 2018

RecepGZEL

Katılıyorlar mı, katılmıyorlar mı diye düşünmüştüm ben de

February 13, 2014

Selcen_Ozturk

o da olur

February 13, 2014

NumanTepe

OLMAZ

August 21, 2015

jzlcdh

Neden olmaz? Mesela merak ediyorsam arkadaşlarınız benim poker oyunu katılacaklar mı size ne sorurum Türkçe?

Yani "Katılıyorlar mı, katılmıyorlar mı?" ne zaman kullaniyorum?

September 28, 2015

icebergx5

onlar içerdeler mi ya da onlar dışardalar mı? gibi olabilir mi acaba?

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

Türkçede böyle soru sorarken araya "ya da" sokmak yanlıştır.

February 13, 2014

EyllBilgin

Ya da yerine yoksa cevabı vermek daha doğru olur sanırım.

August 31, 2014

ssarathecat

Onlar içerdeler mi dışardalar mı? i ve ı eksikliğinden dolayı kabul edilmedi??

October 30, 2015

HALLKSE

İçerdeler mi dışardalar mı yazdım yanlış dedi..?

November 27, 2016

TunaAcm

İçeridelermi dışarıdalarmı yani içeri ve dışarı

July 19, 2018

cihanacolu

onlar içerdeler veya dışarıdalar mi niye olma di ki:-(

May 16, 2014

olcay.sahi

Selcan hanim "onlar icerdeler mi disardalarmi" olmasi gerekmezmi

June 24, 2014

esalimoglu

Onlar icerdeler mi dısardalar mı yazdım iceriler mi olcakmıs

February 19, 2015

Duo_Mhmtmn

içerde = içeride dışarda=dışarıda bence bunu dikkate alın.

November 21, 2016

ilkealtinpulluk

kesinlike. türkçede kullanırken bu şekilde kullanıyoruz

February 20, 2017

mertcan622729

Ben bunların aklını seveyim

February 4, 2017

Beyzanur510089

Tam tersi olmaz mı

April 17, 2017

onberk

onlar içeride ya da dışarıdalar mı? şeklinde de olmaz mı

March 6, 2014

Selcen_Ozturk

anlamsiz bu, sorulmak istenen iceride mi disarida mi olduklari. sizinkinden pek boyle bir anlam cikmiyor.

March 6, 2014

CetinBaba

Bu cümleyi hatasız yapan yoktur herhalde çünkü bende ya da yı kullandım.

July 6, 2014

Turker90

"Onlar içeride mi dışarıdalar mı?" da doğru olmalı.

July 23, 2014

01adem

Onlar içeride mi ya da dışarıda mı dedim kabul etmedi.etmeliydi

August 24, 2014

hknglr72

Onlar içerdemi dışardamı. Olmazmı?

August 24, 2014

cumcums

varlar mı yoklar mı gibi de olabilir.. are you in or out? gibi

November 4, 2014

HakanAktas1

Or veya anlamina gelmez mi

November 14, 2014

DavutKARA

Onlar içeridemi veya onlar dışarıda mı almadı

December 10, 2014

mavisu33

önceki bölümlerde or bağlacına ''yada'' yanıtı verdiğimde hata verip ''ya da'' olarak yazmamı istiyordu şimdi ise ayrı yazınca hata verip birleşik yazmamı istiyor

December 25, 2014

MustafaOlc9

Aynen

January 11, 2018

Firdevs483284

Arkadaşım kadın çok hızlı okuyor

October 17, 2015

HakanTeknik

Hiç uzatmadan kısaca (Are they in our out ?) desek ne olur.

November 26, 2015

Enes639344

İcerdeleri kabul etmediler ne istir anlamadim

January 18, 2016

ogstr97

onlar içerdemi yoksa dışardamı dedim yanlış çıktı. "onlar" dedikten sonra birde "içerdeler ""dışardalar" demeye gerek duymamıştım. benimkiside doğru olmuyormu?

February 26, 2016

ahmettakan

Onlar içeride mi dışarıda mı?

March 23, 2016

y.damkaci

Tekerleme gibi

June 2, 2016

nctt3

are they in or out? denemez mi?

July 1, 2016

YunusEmreD734869

onlar içeride veya dışarıda mı


Kabul olmadı?

August 1, 2016

yasin934231

Onlar dışarıdalar mı içerideler mi? Dedim. Kabul etmedi. Bazı cümlelerde sondan kuruyor burada baştan kurmuş. Neden böyledir?

April 16, 2017

Aelya727443

Onlar yazmasak zaten belirtiyor icerdelermi derken kimi kastettigimizi olmazmi

August 6, 2017

Selmaakrol1

anlamı aynı biliyorum

November 19, 2017

Ege962399

Aynisini yaziyorum kabul etmiyolar

December 3, 2017

berjantotr

üst üste 3 kere are they in or are they out? çıktı haya mı geçiyorsunuz

December 29, 2017

AlperEren8

Ananin ami one alak

January 4, 2018

edihaz19

Saçmalik orada koskocaman "or" var neden yok sayiyorsunuz o zaman

June 22, 2018

CanUludil

içerde misin umut :-):-)

July 30, 2018

Nurgl623023

Bende aynini yazdim?????

August 16, 2018

EmreKan1

"(onlar) dahiller mi (yoksa) değiller mi?" kabul edilemez mi?

September 14, 2018

EmreKan1

yani aslinda "i am in"in "ben varım" anlamı var mı?

September 14, 2018

e.gee34

"İçerideler mi yoksa dışarıda mı?" Yanlış kabul edilmemesi gerekir.

October 2, 2018

Woodeland

"Are" eki neden 'they sözcüğünden önce geldi? -teşekkürler

November 13, 2018

zeynepgkme2

Böyle olduğunu anlamış olduk söylediklerinizin hiçbiri değilmiş

March 19, 2017

Beyzanur510089

Belki iki türlü de olabiliyordur diye soruyoruz doğrusunu ögrenmek icin program sadece birini dogru kabul etmis olabilir diye

April 17, 2017

MuhammetEn652030

50 tane arka arkaya aynı soruyu sormanın ne mantığı var duolingo yapacağınız işe de size de..

December 29, 2017

lalelalelale

or ne anlama geliyor ,boşuna mı yazılmış.

January 18, 2019

lalelalelale

Onlar içerdeler mi yoksa dışardalar mı yanlışmış,neden acaba.

January 25, 2019

Serdar11307

"İçerdeler mi" çok mantıklı gelmedi

February 13, 2019

K.Huseyn

Onlar icerdeler ya disardalar yazdm kabul etmedi

March 7, 2019

Selmaakrol1

or kelimesinin anlamına göre verdiğim cevap doğru olmazmı

March 19, 2019

hamdi501343

Mi yi ayrı yazmadım diye yanlış dedi

April 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.