Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Are they in or are they out?"

Çeviri:Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?

0
4 yıl önce

49 Yorum


-ezgi-
-ezgi-

onlar içerdeler mi yoksa dışardalar mı? olarak cevap olamaz mı?

4
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece imla hatası kabul edilmesi lazım

3
Cevap ver4 yıl önce

-ezgi-
-ezgi-

komple yanlış kabul etti.

3
Cevap ver4 yıl önce

TunaAcm

Bende aynısını yazdım kabul etmedi oysa orada or yani yada var

0
Cevap ver3 hafta önce

icebergx5

onlar içerdeler mi ya da onlar dışardalar mı? gibi olabilir mi acaba?

3
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede böyle soru sorarken araya "ya da" sokmak yanlıştır.

7
Cevap ver4 yıl önce

EyllBilgin

Ya da yerine yoksa cevabı vermek daha doğru olur sanırım.

3
Cevap ver3 yıl önce

RecepGZEL

Katılıyorlar mı, katılmıyorlar mı diye düşünmüştüm ben de

3
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o da olur

2
Cevap ver4 yıl önce

ssarathecat

Onlar içerdeler mi dışardalar mı? i ve ı eksikliğinden dolayı kabul edilmedi??

2
Cevap ver2 yıl önce

HALLKSE

İçerdeler mi dışardalar mı yazdım yanlış dedi..?

2
Cevap ver1 yıl önce

TunaAcm

İçeridelermi dışarıdalarmı yani içeri ve dışarı

0
Cevap ver3 hafta önce

cihanacolu

onlar içerdeler veya dışarıdalar mi niye olma di ki:-(

1
Cevap ver14 yıl önce

olcay.sahi

Selcan hanim "onlar icerdeler mi disardalarmi" olmasi gerekmezmi

1
Cevap ver4 yıl önce

esalimoglu

Onlar icerdeler mi dısardalar mı yazdım iceriler mi olcakmıs

1
Cevap ver3 yıl önce

Duo_Mhmtmn

içerde = içeride dışarda=dışarıda bence bunu dikkate alın.

1
Cevap ver1 yıl önce

ilkealtinpulluk

kesinlike. türkçede kullanırken bu şekilde kullanıyoruz

1
Cevap ver1 yıl önce

mertcan622729

Ben bunların aklını seveyim

1
Cevap ver1 yıl önce

Beyzanur510089

Tam tersi olmaz mı

1
Cevap ver1 yıl önce

onberk

onlar içeride ya da dışarıdalar mı? şeklinde de olmaz mı

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anlamsiz bu, sorulmak istenen iceride mi disarida mi olduklari. sizinkinden pek boyle bir anlam cikmiyor.

3
Cevap ver4 yıl önce

CetinBaba

Bu cümleyi hatasız yapan yoktur herhalde çünkü bende ya da yı kullandım.

1
Cevap ver4 yıl önce

Turker90

"Onlar içeride mi dışarıdalar mı?" da doğru olmalı.

0
Cevap ver4 yıl önce

01adem

Onlar içeride mi ya da dışarıda mı dedim kabul etmedi.etmeliydi

0
Cevap ver3 yıl önce

hknglr72

Onlar içerdemi dışardamı. Olmazmı?

0
Cevap ver3 yıl önce