"Are they in or are they out?"

Çeviri:Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?

4 yıl önce

58 Yorum


-ezgi-
-ezgi-

onlar içerdeler mi yoksa dışardalar mı? olarak cevap olamaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece imla hatası kabul edilmesi lazım

4 yıl önce

-ezgi-
-ezgi-

komple yanlış kabul etti.

4 yıl önce

TunaAcm

Bende aynısını yazdım kabul etmedi oysa orada or yani yada var

2 ay önce

RecepGZEL

Katılıyorlar mı, katılmıyorlar mı diye düşünmüştüm ben de

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o da olur

4 yıl önce

NumanTepe

OLMAZ

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Neden olmaz? Mesela merak ediyorsam arkadaşlarınız benim poker oyunu katılacaklar mı size ne sorurum Türkçe?

Yani "Katılıyorlar mı, katılmıyorlar mı?" ne zaman kullaniyorum?

3 yıl önce

icebergx5

onlar içerdeler mi ya da onlar dışardalar mı? gibi olabilir mi acaba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede böyle soru sorarken araya "ya da" sokmak yanlıştır.

4 yıl önce

EyllBilgin

Ya da yerine yoksa cevabı vermek daha doğru olur sanırım.

4 yıl önce

ssarathecat

Onlar içerdeler mi dışardalar mı? i ve ı eksikliğinden dolayı kabul edilmedi??

2 yıl önce

HALLKSE

İçerdeler mi dışardalar mı yazdım yanlış dedi..?

1 yıl önce

TunaAcm

İçeridelermi dışarıdalarmı yani içeri ve dışarı

2 ay önce

cihanacolu

onlar içerdeler veya dışarıdalar mi niye olma di ki:-(

4 yıl önce

olcay.sahi

Selcan hanim "onlar icerdeler mi disardalarmi" olmasi gerekmezmi

4 yıl önce

esalimoglu

Onlar icerdeler mi dısardalar mı yazdım iceriler mi olcakmıs

3 yıl önce

Duo_Mhmtmn

içerde = içeride dışarda=dışarıda bence bunu dikkate alın.

1 yıl önce

ilkealtinpulluk

kesinlike. türkçede kullanırken bu şekilde kullanıyoruz

1 yıl önce

mertcan622729

Ben bunların aklını seveyim

1 yıl önce

Beyzanur510089

Tam tersi olmaz mı

1 yıl önce

onberk

onlar içeride ya da dışarıdalar mı? şeklinde de olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anlamsiz bu, sorulmak istenen iceride mi disarida mi olduklari. sizinkinden pek boyle bir anlam cikmiyor.

4 yıl önce

CetinBaba

Bu cümleyi hatasız yapan yoktur herhalde çünkü bende ya da yı kullandım.

4 yıl önce

Turker90

"Onlar içeride mi dışarıdalar mı?" da doğru olmalı.

4 yıl önce

01adem

Onlar içeride mi ya da dışarıda mı dedim kabul etmedi.etmeliydi

4 yıl önce

hknglr72

Onlar içerdemi dışardamı. Olmazmı?

4 yıl önce

cumcums

varlar mı yoklar mı gibi de olabilir.. are you in or out? gibi

3 yıl önce

HakanAktas1

Or veya anlamina gelmez mi

3 yıl önce

DavutKARA

Onlar içeridemi veya onlar dışarıda mı almadı

3 yıl önce

mavisu33

önceki bölümlerde or bağlacına ''yada'' yanıtı verdiğimde hata verip ''ya da'' olarak yazmamı istiyordu şimdi ise ayrı yazınca hata verip birleşik yazmamı istiyor

3 yıl önce

MustafaOlc9

Aynen

9 ay önce

Firdevs483284

Arkadaşım kadın çok hızlı okuyor

3 yıl önce

HakanTeknik

Hiç uzatmadan kısaca (Are they in our out ?) desek ne olur.

2 yıl önce

Enes639344

İcerdeleri kabul etmediler ne istir anlamadim

2 yıl önce

ogstr97

onlar içerdemi yoksa dışardamı dedim yanlış çıktı. "onlar" dedikten sonra birde "içerdeler ""dışardalar" demeye gerek duymamıştım. benimkiside doğru olmuyormu?

2 yıl önce

ahmettakan

Onlar içeride mi dışarıda mı?

2 yıl önce

y.damkaci

Tekerleme gibi

2 yıl önce

nctt3

are they in or out? denemez mi?

2 yıl önce

YunusEmreD734869

onlar içeride veya dışarıda mı


Kabul olmadı?

2 yıl önce

yasin934231

Onlar dışarıdalar mı içerideler mi? Dedim. Kabul etmedi. Bazı cümlelerde sondan kuruyor burada baştan kurmuş. Neden böyledir?

1 yıl önce

Aelya727443

Onlar yazmasak zaten belirtiyor icerdelermi derken kimi kastettigimizi olmazmi

1 yıl önce

Selmaakrol1

anlamı aynı biliyorum

10 ay önce

Ege962399

Aynisini yaziyorum kabul etmiyolar

10 ay önce

berjantotr

üst üste 3 kere are they in or are they out? çıktı haya mı geçiyorsunuz

9 ay önce

AlperEren8

Ananin ami one alak

9 ay önce

edihaz19

Saçmalik orada koskocaman "or" var neden yok sayiyorsunuz o zaman

3 ay önce

CanUludil

içerde misin umut :-):-)

2 ay önce

Nurgl623023

Bende aynini yazdim?????

2 ay önce

EmreKan1

"(onlar) dahiller mi (yoksa) değiller mi?" kabul edilemez mi?

1 ay önce

EmreKan1

yani aslinda "i am in"in "ben varım" anlamı var mı?

1 ay önce

e.gee34
e.gee34

"İçerideler mi yoksa dışarıda mı?" Yanlış kabul edilmemesi gerekir.

2 hafta önce

zeynepgkme2

Böyle olduğunu anlamış olduk söylediklerinizin hiçbiri değilmiş

1 yıl önce

Beyzanur510089

Belki iki türlü de olabiliyordur diye soruyoruz doğrusunu ögrenmek icin program sadece birini dogru kabul etmis olabilir diye

1 yıl önce

MuhammetEn652030

50 tane arka arkaya aynı soruyu sormanın ne mantığı var duolingo yapacağınız işe de size de..

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.