1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We must have faith in our pr…

"We must have faith in our president."

Překlad:Musíme mít důvěru ve svého prezidenta.

April 11, 2016

18 komentářů


tata2420

To asi fakt nemuzu...


helehelen

souhlas, kroutí se mi prsty, když píšu tuhle větu


hankamamka

zájmeno "svůj" přivlastňuje podmětu, tudíž lze napsat i "svého", nejen "našeho"


kacenka9

Ano. Verzi se 'svym' prezidentem uznavame v mnoha ruznych variantach.


zgsmo

Tenhle hlas má rád sykavky ,napriklad 'presidents'..a mnoho dalsich.blbe pro toho,jako ja, který i tak blbě anglicky slyší/ rozumí.skoda


MzvClYia

I já mám nejspíš něco s ušima. Této paní a tomu klukovi bych utrhl hlavu, dost často( skoro pokaždé) jim nerozumím. A při želvě zjistím, že říkají vlastně něco jiného než slyším.


HanulkaU

Svého prezidenta... to stále nebere.


AdamStar1

Není faith spíše víra? Věta navozuje dojem že třeba někdo nevěří že máme prezidenta. No nevím, je to divná věta. Nebo ji fakt špatně chápu?


Dadunna

Proč tam nemůže být "Musíme mít důvěru našeho prezidenta?"


ZdekaSchoo

to by bylo we must have faith of our president. což by byla dost divná věta. ve chcete, aby prezident měl důvěru ve svůj národ, místo aby národ měl důvěru ve svého prezidenta?


VrkaHejzla

prosím o vysvětlení, kdy se pro vyjádření MUSÍM používá MUST a kdy HAVE TO. Díky.


ZdekaSchoo

must když jde o subjektivní názor, doporučení, příkaz mluvčího, have to když jde o objektivní povinnost danou zákonem, ředitelem firmy, jinou osobou, okolnostmi, mluvčí to pouze oznamuje, on/ona to nenařizuje http://anglina.unas.cz/easy-english/slovesa-casy/lekce-35-rozdil-mezi-must-a-have-to/ https://www.helpforenglish.cz/article/2006061201-modalni-slovesa


Joseph4111943

Proč nejde použít opis "have to?"


Luisa454946

Proč nejde prezidentka? To má své vlastní slovo? Díky za odpověď


ZdekaSchoo

prezidentka jde taky, přidejte screenshot nebo napište celou větu, kterou vám to neuznalo a co to bylo za cvičení, jestli to nebylo náhodou na poslech


Luisa454946

musíme mít důvěru v naší prezidentku


ZdekaSchoo

kupodivu tato verze chyběla, ale máte tam chybu, správně je v naši prezidentku, naší je 2., 3., 6. a 7. pád, ale 4. pád v koho, co v naši, přidala jsem to https://prirucka.ujc.cas.cz/?id=na%C5%A1e [img]https://i.imgur.com/N04YpR5.jpg[/img]

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.