"Zumindest seht ihr nicht blau aus."

Çeviri:En azından siz mavi görünmüyorsunuz.

April 11, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

En azından sizler SARHOŞ görünmüyorsunuz .


ParisienBerliner

Mavi görünenlerden kasıt Şirinler


languagepaule

neden "siz" yanlış?


MeteUlku

O da doğru kabul edilebilir, rapor ettiniz mi?


languagepaule

yapmadım, ama bir dahaki sefer yapaçağım


fek114

Siz de doğru ama benim düşüncem moderatörler siz 'i Sie için kullanıyor ve burada siz koyarsak "Zumindest sehen Sie nicht blau aus." gibi bir durum oluşur yani sizler bir tık daha anlaşılır ..


MeteUlku

Evet, resmi kullanım için olan "siz", "Sie" ile ifade edilir ancak languagepaule'nin söylediği şey, "sizler" yerine "siz" gelmesi. "Siz" gelirse de "Sizler" gelirse de, hem "ihr" hem de "Sie" olabilir.


fek114

yok yanlış demedim zaten sadece moderatörlerin neden eklemediği ile ilgili fikrimi belirttim , benim düşüncem o kullanımda doğru..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.