"I drink and eat."

Fordítás:Iszom és eszem.

January 12, 2014

21 hozzászólás


dalia.s.al

Eszem iszom alszom

February 2, 2014

V.Myra

Ez most komoly?az miért nem jó hogy iszok és eszem?

February 6, 2015

Dorottya46

Nem fogadta el amit mondtam es csunyat mondtam bele azt meg elfogadja xDDDD

February 27, 2014

NndorKovcs1

Tudom, azt írja ojankor hog elírtad. (attol még jónak nézi)

May 27, 2018

dodo206

mért nem jó az hogy:én eszek és iszok?

October 18, 2014

Jancsovics5

Szerintem a szórend miatt mert az iszom van elől és az eszek hátul.

May 17, 2017

dorian1997

Szerintem, az iszok és eszek is jó.

October 31, 2014

NoemiSzert

Az miert nem jó hogy en eszem és iszom?!

February 24, 2016

TothBozse

Az "Én iszok és eszek" -nek is jónak kellene lenni.

January 12, 2014

Kocsisdavid99

Nem, mert nem iszok, hanem iszom

January 31, 2014

nebolah

az iszom tárgyas ragozású azaz iszom a vizet, míg az iszok alanyi, mivel nincs meghatározva mit... ezzel készítettem ki a nyelvtan tanáromat is :D

February 14, 2015

Ternom98

Az iszom az tárgyas ragozású, az iszok pedig alanyi. Mivel nincs tárgy, az iszpk a jó.

April 3, 2014

blankino-182

Nem, az alanyi ragozásnál is az iszom a helyes (mivel "ikes" ige)

August 6, 2017

Anna260415

ik-es ige, de nem baj

September 13, 2018

TthKlmn

and!

September 24, 2018

BolegaSndo

Én úgy hallom, hogy eats-et mond de mégis az eat a jó. :(

January 10, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.