1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I drink and eat."

"I drink and eat."

Fordítás:Iszom és eszem.

January 12, 2014

60 hozzászólás


dalia.s.al

Eszem iszom alszom


V.Myra

Ez most komoly?az miért nem jó hogy iszok és eszem?


Attila43316

Jézusom mennyi idióta gyerek


NoemiSzert

Nekem meg azt mondta hoyg az a hibás


Dorottya46

Nem fogadta el amit mondtam es csunyat mondtam bele azt meg elfogadja xDDDD


NndorKovcs1

Tudom, azt írja ojankor hog elírtad. (attol még jónak nézi)


dodo206

mért nem jó az hogy:én eszek és iszok?


Tamara553878

Lehet hogy azért, mert ezek ikes igék azaz iszom és eszem a helyes nyelvtanilag.


Jancsovics5

Szerintem a szórend miatt mert az iszom van elől és az eszek hátul.


Blankus3

Imádom a duolingoot


Zsel355335

Ez a tanulo program jó.


TothBozse

Az "Én iszok és eszek" -nek is jónak kellene lenni.


Kocsisdavid99

Nem, mert nem iszok, hanem iszom


nebolah

az iszom tárgyas ragozású azaz iszom a vizet, míg az iszok alanyi, mivel nincs meghatározva mit... ezzel készítettem ki a nyelvtan tanáromat is :D


dorian1997

Szerintem, az iszok és eszek is jó.


NoemiSzert

Az miert nem jó hogy en eszem és iszom?!


AnikEdina

Egek :D vannak itt gondok a fejekben


Vajling

Aaaa. Ez nagyon idegesito. >.< egyszersem fogadja el pedig jol mondom.


Ipowi

Most mondtat el a jelszavad, vagy ez mi mert nem ide tartozik az biztos


Pocsai2

Ez nem ikes ige? Iszok, eszek....,


blankino-182

Dehogynem ikes, pont ezért az iszom és az eszem a helyes alak :)


rutaiannamari

eszem iszom dínom dánom


ImAnnabel

Ne kérdezd miért mondom el! Hogy hívják a varázslónak a tehenét? Csiribuuuu


ImAnnabel

Miért rakja a szőke nő a gyereket a polc tetejére ? Mert mikor az ágyrol esetle aszt nem halotameg


Vince144209

Miért nem fogadja el azt hogy eszem és iszom


csabca3

Mert drink=iszom eat=eszem.


Spongyabob11

Nem jó a telefonomon a hangszóró


csabca3

Úgy kell neked!


Anna260415

ik-es ige, de nem baj


BolegaSndo

Én úgy hallom, hogy eats-et mond de mégis az eat a jó. :(


Csigusz06

Igen nekem is de csak a lassításba


csabca3

Semmikééééééééééppp!


GerleiIstv

A leckében újabban "eats" hallatszik!


Csigusz06

A lassításba eats-ot mond


Csigusz06

Nekem nem eat-ot hanem eats ot mond a lassításba


GerleiIstv

Ha csak egyszer lenne a hozzászólásban, nem tenném szóvá, de lassításban a helyes.


LevaiImre76

Tök jó lassítva an ha egybefüggően mondja and... Tragédia hogy nem lehet kiigazodni hogy mit szeretne mondani


Maria221423

A szò vègèn halladszik az s.


Roberto0615

Nem lehet érteni amit mond


superduolingo097

I drink and I eat! Az nem jó hogy "I drink and eat"! Ez hiba!!


Angixx13

Nem fogadta el mivel eat helyett eats-at írtam.... DE NEM IS VOLT OLYAN LEHETŐSÉG, HOGY EAT CSAK EATS, HÁT MONDOM......


BotondFric

Nem értem azt írtam hogy iszom és eszem miért nem jó?


FehrAnna8

Ez az ügyefofyott hang, eats- t mond , és én azt írom, pedig már tudhatnám.


Annamaria235146

Érthetőbben beszélhetnek az illető ! Ha nem tud beszélni, akor inkább egy némát tegyenek helyete.


Annamaria235146

Hülye gyereket le cserélhetnék !


PetraTelek

Alig lehet hallani hogy azt mondja and


ZsfiaHaran

Jézusom mennyi IQ bajnok van itt

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.