"I drink and eat."

Fordítás:Iszom és eszem.

4 éve

37 hozzászólás


dalia.s.al

Eszem iszom alszom

4 éve

V.Myra

Ez most komoly?az miért nem jó hogy iszok és eszem?

3 éve

Dorottya46

Nem fogadta el amit mondtam es csunyat mondtam bele azt meg elfogadja xDDDD

4 éve

NndorKovcs1

Tudom, azt írja ojankor hog elírtad. (attol még jónak nézi)

4 hónapja

dodo206

mért nem jó az hogy:én eszek és iszok?

4 éve

Jancsovics5

Szerintem a szórend miatt mert az iszom van elől és az eszek hátul.

1 éve

Ternom98

Az iszom az tárgyas ragozású, az iszok pedig alanyi. Mivel nincs tárgy, az iszpk a jó.

4 éve

blankino-182
blankino-182

Nem, az alanyi ragozásnál is az iszom a helyes (mivel "ikes" ige)

1 éve

dorian1997

Szerintem, az iszok és eszek is jó.

3 éve

NoemiSzert

Az miert nem jó hogy en eszem és iszom?!

2 éve

NndorKovcs1

?

4 hónapja

TothBozse

Az "Én iszok és eszek" -nek is jónak kellene lenni.

4 éve

Kocsisdavid99

Nem, mert nem iszok, hanem iszom

4 éve

nebolah

az iszom tárgyas ragozású azaz iszom a vizet, míg az iszok alanyi, mivel nincs meghatározva mit... ezzel készítettem ki a nyelvtan tanáromat is :D

3 éve

rutaiannamari

eszem iszom dínom dánom

2 éve

NndorKovcs1

Hahahaha!

4 hónapja

zavodigyorgyi

Èn iszom ès eszem ez nem jo?

4 éve

Veronikusz

leirni es nem leforditani kellett

4 éve

Pizita66

az előbb ezt nekem nem fogadta el válasznak most az általatok megadott választ nem fogadja el, kicsit idegesítő nem gondoljátok

4 éve

Vajling

Aaaa. Ez nagyon idegesito. >.< egyszersem fogadja el pedig jol mondom.

4 éve

patimami

J3jjri

4 éve

Kriszti787831

Most mondtat el a jelszavad, vagy ez mi mert nem ide tartozik az biztos

5 hónapja

Pocsai2

Ez nem ikes ige? Iszok, eszek....,

2 éve

blankino-182
blankino-182

Dehogynem ikes, pont ezért az iszom és az eszem a helyes alak :)

1 éve

TthEszterS

ez nem igaz

1 éve

ImAnnabel

Miért rakja a szőke nő a gyereket a polc tetejére ? Mert mikor az ágyrol esetle aszt nem halotameg

1 éve

Vince144209

Miért nem fogadja el azt hogy eszem és iszom

11 hónapja

Kriszti787831

Ez nem az én jelszavam

5 hónapja

NndorKovcs1

Mi?

4 hónapja

Spongyabob11

Nem jó a telefonomon a hangszóró

2 hónapja

Anna260415

ik-es ige, de nem baj

1 hónapja

TthKlmn

and!

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.