1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I drink and eat."

"I drink and eat."

Fordítás:Iszom és eszem.

January 12, 2014

76 hozzászólás


dalia.s.al

Eszem iszom alszom


IstvanGesz

Nekem se müködik


Dorottya46

Nem fogadta el amit mondtam es csunyat mondtam bele azt meg elfogadja xDDDD


NndorKovcs1

Tudom, azt írja ojankor hog elírtad. (attol még jónak nézi)


NndorKovcs1

Amúgy én a végére egy


NndorKovcs1

Hmmmm nem akarja kiírni


NndorKovcs1

Én egy kabdbe jelet írtam, elfogadta!


frnalilla

Mi a? szerintetek ez normális?


V.Myra

Ez most komoly?az miért nem jó hogy iszok és eszem?


NoemiSzert

Nekem meg azt mondta hoyg az a hibás


dodo206

mért nem jó az hogy:én eszek és iszok?


Jancsovics5

Szerintem a szórend miatt mert az iszom van elől és az eszek hátul.


GrdinDraAn

Mer az én nem mell


Ipowi

Ez hogy jön ide


dorian1997

Szerintem, az iszok és eszek is jó.


NoemiSzert

Az miert nem jó hogy en eszem és iszom?!


TothBozse

Az "Én iszok és eszek" -nek is jónak kellene lenni.


Kocsisdavid99

Nem, mert nem iszok, hanem iszom


nebolah

az iszom tárgyas ragozású azaz iszom a vizet, míg az iszok alanyi, mivel nincs meghatározva mit... ezzel készítettem ki a nyelvtan tanáromat is :D


csabca3

Csúnya a profilképed, Patrik!


BaloghBenc

Nincs olyan szó a magyarba h iszok meg olyan se h eszek


Pocsai2

De van. Ikes ige


Ternom98

Az iszom az tárgyas ragozású, az iszok pedig alanyi. Mivel nincs tárgy, az iszpk a jó.


blankino-182

Nem, az alanyi ragozásnál is az iszom a helyes (mivel "ikes" ige)


rutaiannamari

eszem iszom dínom dánom


Anna260415

ik-es ige, de nem baj


BolegaSndo

Én úgy hallom, hogy eats-et mond de mégis az eat a jó. :(


Blankus3

Imádom a duolingoot


Zsel355335

Ez a tanulo program jó.


zavodigyorgyi

Èn iszom ès eszem ez nem jo?


SD-77

Szerintem a magyartalan ékezetet nem fogadja el :)


NndorKovcs1

Azt írja ojankor csak hogy elírtad, az attól még jó


Veronikusz

leirni es nem leforditani kellett


Pizita66

az előbb ezt nekem nem fogadta el válasznak most az általatok megadott választ nem fogadja el, kicsit idegesítő nem gondoljátok


Vajling

Aaaa. Ez nagyon idegesito. >.< egyszersem fogadja el pedig jol mondom.


Ipowi

Most mondtat el a jelszavad, vagy ez mi mert nem ide tartozik az biztos


Pocsai2

Ez nem ikes ige? Iszok, eszek....,


blankino-182

Dehogynem ikes, pont ezért az iszom és az eszem a helyes alak :)


NndorKovcs1

Mi, nem írja ki a smile-t, akkor *uck you duolingo!


NndorKovcs1

És nem csillagozza a csunyát


ImAnnabel

Ne kérdezd miért mondom el! Hogy hívják a varázslónak a tehenét? Csiribuuuu


ImAnnabel

Miért rakja a szőke nő a gyereket a polc tetejére ? Mert mikor az ágyrol esetle aszt nem halotameg


Vince144209

Miért nem fogadja el azt hogy eszem és iszom


csabca3

Mert drink=iszom eat=eszem.


Spongyabob11

Nem jó a telefonomon a hangszóró


csabca3

Úgy kell neked!


Patrik420578

Befognàtok végre


csabca3

Semmikééééééééééppp!


Szentmikls1

azt irja : nem eszem és iszom hanem ISZOM ÉS ESZEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:( :( :(


NndorKovcs1

Az angolnál forditás közben sokszor cserélődnek a szavak.(legalábbis magyarra forditásban)


NndorKovcs1

Amúgy értem mire célzol.


ricsko211

Nem is hibás ti észlények.


Ipowi

Ez nem az én jelszavam


Dnyi_killer123

ez nem jó semmit nem fogad el. like aki sallai-tól jött !!!!!!!!!!!!!!!!


Licske

bozse-val értek egyet

Learn English in just 5 minutes a day. For free.