"A férfi és a nő között van."

Fordítás:She is between the man and the woman.

4 éve

15 hozzászólás


mbweoy

honnan kell nekem tudni hogy nonemu valakirol van szo? lehet az egy targy is.

1 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

"It" is between the man and the woman, is also correct.

2 éve

kissliakiss

nagyon nem vagom mi a kulonbseg az among es a between kozott.

3 éve

GergelyMol1

Az among csoport esetében értendő a between pedig egyedileg. Köztünk vannak amonggal köztem és közted betweennel.

3 éve

thiam215428

Nagyon koszonom

4 hónapja

bagzso

Nem fogadta el "It is..."-el :(

2 éve

pistajoska
pistajoska

nekem már elfogadta 2016.02.03.

2 éve

BaStam

Már mind a három válaszra rányomtam de egyiket se fogadja el nagyon rossz ez a redszer:"(

2 éve

Fackel

Két jó válasz van.Mindkettőt be kell jelölni.

1 éve

Greene_2015

Ahol "it" van az nem jó a következő miatt. A mondat szerint man and women (férfi és nő között van). Az egyikben az van a women and man. Ez ezért nem jó. Rossz sorrend ( nő és férfi). A másikban az van man egy water. Férfi es víz között. Ezért jó az a mondat ami úgy kezdődik "he".

1 éve

Laura428938

Nem értem hogy a he mondatot (a 2.-at) elfogadja de ugyan azt a mondatot ami she-vel van azt nem

11 hónapja

AuberJnos

Mindhárom választ el kéne fogadni: he, she, it!

11 hónapja

KissnKirly

A között nem "among?

1 hónapja

Tamas51

Igen az among is jelentheti, hogy között. Az among azt jelenti,hogy több dolog között pl. az erdőben fák között. A between pedig két dolog között pl. köztünk. Egyébként fentebb már meg lett válaszolva ugyanez a kérdés.

3 hete

BarnaBetri

Miért nem mindegy, hogy a férfit vagy a nőt írom elöbb?

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.