"Ben sana bir kitap okurum."

Çeviri:I read you a book.

4 yıl önce

68 Yorum


neblnebl

I read a book to you olsa dogru olur muydu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur (zaten kabul edilyor)

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

cümledeki "you" nun anlamı "sana" dır. Fazladan "to" koymaya çok gerek yok.

2 yıl önce

holymoon92

Olur

3 yıl önce

sude558565

Evet ben cümleyi yazdım .to. Unuttum yanlış dedi

2 yıl önce

rahmet.ach

Evet

2 yıl önce

zehra923922

DOĞRU AMA YANLIŞ DİYORRR

10 ay önce

baharaltka

Biri bna bu s takisini anlatsin

3 ay önce

kevin631610

"I am read you a book" neden "am" koymuyoruz ?

1 ay önce

hilalaktas99

Okuyorum olur geniş zaman istiyor bizden

3 hafta önce

baranyetkin

Seçeneklerde 1- I read a book , 2- I read a rice for you 3- I will read a child to you diyor. Tabiki 1.si doğru ama yinede I read a book to you daha mantıklı değil mi?

3 yıl önce

Emre486625

I read a book you olur mu

1 yıl önce

feyzanur.k

aynen

1 yıl önce

GlerDemirt

Bir 'a' koymadım yanlis diyo

1 yıl önce

Bergzar17

Sana kitap okurum ama herhangi bir kitap oldugu icin the getirmessek yalin halde diyebilir miyiz İ read you book

1 yıl önce

huseyn592438

bu ne ya

1 yıl önce

mervenurC.

Bir kelimeye bu kadar yorun niye

1 yıl önce

sinanK159

Allah sorununa bu kadar yorum pes.

1 yıl önce

CemDiren

İngilizcedeki tek sorun malesef unutmak

1 yıl önce

aatay196159

Anlamdim

9 ay önce

Erdem631363

me yapinca niye olmuyor

1 ay önce

Tolga.hamza

I am read you a book olmazmı. Olmazsa neden olmaz ve am is are gibi ifadeleri ne zaman nerde kullanmalıyım

3 yıl önce

yasemin.ca2

2 defa olmaz. am, is, are'lar şimdiki zamanda kullanılır, mesela am reading gibi (okuyorum demek). Ve you'nun başına to koymalıydın. Yani I read a book to you veya I read you a book olmalıydı.

3 yıl önce

huseyin2014

To you dedim yanlis dedi.

3 yıl önce

eneskanca

I read a book for you olacaktı

3 yıl önce

baranyetkin

Senin için kitap okurum dedin. Soruda sana kitap okurum diyor.

3 yıl önce

yusufuyanik

"I read a book to you" doğru kabul ediliyor.

3 yıl önce

hasan.yilmazz

Simdi "I will read a book to you." Dedim yanlis dedi. Genis zamanla ne alakasi var gelecek zamandan bahsetmiyor mu?

3 yıl önce

tubitter

geniş :/

3 yıl önce

muharrem514718

Nq

2 yıl önce

senol123

Cümle kurarken sıralamayi hep karistiriyorum Türkçe düşunuyorum galiba bana bu konuda yardimci olur musunuz? Tesekur ederim.

3 yıl önce

tubitter

özne + fiil + nesne kardesım ozneden sonra hep fııl gelir

3 yıl önce

emre189

Hello

3 yıl önce

ali_karmil

For you neden olmuyor

3 yıl önce

T.c.zdemir

I read you is a book dedim kabul etmedi :) bu is hangi durumlarda konuluyor

3 yıl önce

bahar545689

Will ne ya

2 yıl önce

seftalilipankek

Ya bana bu cümle hakkında yardımcı olur musunuz kafam karıştı

2 yıl önce

Emrereel

I will read you a book neden kabul edilmiyor?

2 yıl önce

beyzanurlcak

duymuyoooooooo

2 yıl önce

Zeynepsude746258

I read den sonra the us ekledim neden yanlış söyler misiniz

2 yıl önce

ibrahim103257

Us bize demek

1 yıl önce

atalaybozt

İ read a book for you dedim kabul etti

2 yıl önce

xoilaytkur

Abi reads yaptim yanlıs oldu bea sunu bi anlatin

2 yıl önce

liss506001

Neden I read you book olmuyo

2 yıl önce

TcArifYild

büýük kücük harf farkedermi

2 yıl önce

paperboy517

A am read you book neden kabul etmedi?

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Us koymasaydım keşke

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

beyzanur ılıcak mal yaaaaaaaa

1 yıl önce

silagrsy

kardeş books yazsak ne olacak yav psikolojim bozuldu -,-

1 yıl önce

ibrahim103257

Books çoğul oluyor

1 yıl önce

Ouzhan221995

Bu programın tek sıkıntısı gereksiz a ve the koydurması. Günlük hayatta bunlara ihtiyaç yok tamam grammer de lazım ama bunlar cümlenin olmazsa olmazı değiller.

1 yıl önce

eltann

okurum oylediginde I will olmasi gerekmiyormu? gelecege yonelik. kesin gelecek degil zaten.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

okuyacagim olur o zaman

4 yıl önce

eltann

ama okuyacagim oldugunda net oluyor ve I am going to read veya i am reading olmasi gerekir.

4 yıl önce

Nizamettin7

okurum da net olmuyor çünkü şöyle bir cümleyi incelediğimizde şahıs ya okur yada okumaz bu yüzden 'will' olmaz

4 yıl önce

muharrem514718

Bo

2 yıl önce

Melisalison

Burada will ve going to arasındaki farkları anlatan bir site var, umarım yardımcı olur: http://bit.ly/1ok4QVp, istersen buradan da bakabilirsin: http://i.hizliresim.com/glGPoL.png

4 yıl önce

tubitter

okurum (hep okurum dun de bugunde yarında yanı genıs zaman ) will dersen okuyacagım olur

3 yıl önce

kaytekin

Will, konuşma aninda kara verilen cümlelerde kullanilir. Burada geniş zaman var.

2 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Şıklı soruda şıklar: 1.I read you a book. 2.I read a book to you. 3.I read you a child. Benim işaretlediklerim: 1. ve 2. Yanlış çıktı.Altta yazan: Doğru cevap: I read you a book. ??? Problem rapor edeceğim ama en başta bir kalbim gitti.Umarım düzeltilir.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Seceneklerden %100 emin misin? Cunku sisteme baktigimda bu mumkun gorunmuyor, "I read a book to you" zaten bir alternatif olarak girilmis cunku. belki "an book'" falan gibi bir sey vardi siklarda?

4 yıl önce

burkayarge

Sayin hocam I read your a book Neden olmuyor your ile ordaki you arasındaki tam fark nedir

3 yıl önce

bilge-tasatar

Your senin demek you sen demek ikisi arasinda baya bi fark var

3 yıl önce

DRGRTN

I read a book to yo alternatif ise i read a book niye yanlış diyor benim yaptığım soruda

3 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

kontrol ettikten sonra bakarak yazdım :(

4 yıl önce

sneakyduck134

In English, the difference between 'I read you a book' and 'I'm reading you a book' is negligible.

3 yıl önce

AlperenAka1

Neden reads olmuyor?

3 yıl önce

yusufuyanik

Özne I olduğu için, He/She/It olsa reads olurdu.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.