1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben sana bir kitap okurum."

"Ben sana bir kitap okurum."

Çeviri:I read you a book.

January 12, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

neblnebl

I read a book to you olsa dogru olur muydu

April 12, 2014

Selcen_Ozturk

olur (zaten kabul edilyor)


baharaltka

Biri bna bu s takisini anlatsin


hayrlock

I read

He readS ( the man readS ) She readS ( the woman readS ) It readS ( the robot readS )

We read You read They read


GlerDemirt

Bir 'a' koymadım yanlis diyo


Emre486625

I read a book you olur mu


perihan186296

I read a book TO you demeliydin


mervenurC.

Bir kelimeye bu kadar yorun niye


sinanK159

Allah sorununa bu kadar yorum pes.


CemDiren

İngilizcedeki tek sorun malesef unutmak


zehra923922

DOĞRU AMA YANLIŞ DİYORRR


Defne811099

Basit yani bu kadar olmazzzzz


refikterel

"You" yerine "your" yazdim yanliş dedi


Ceren174786

You yerine him koyarsak ne oluyor


YigitCeylan2009

normalde günlük hayatta i read a book for you diye kullanılıyor çünkü ben ingilizce biliyorum ama yinede çalışıyorum yani benim nediğim olmayacak mıydı?


mcBBry

Bastığında bazen işlemiyor yanlış sayıldı


Ahmet628651

You=u neden yanlış


perihan186296

I read you a book yazdim yanlış dedi.


gll692976

RcldYdvLTSPYFGP6TFHI)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.