1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I like teaching children."

"I like teaching children."

Переклад:Я люблю викладати дітям.

April 11, 2016

6 коментарів


NAAdija

чому неправильно " Я люблю викладання дітям", адже teaching - це іменник


ISilently

В даному випадку teaching це дієслово. Це речення можна і так написати- I like to teach children. Але коли вам щось справді подобається, то використовується -ing'ва форма дієслова, тобто like teaching, like traveling і т.д


Sorokas

Мені подобається навчання дітей


NicolasLut2

Написав "мені подобається викладати дітей", а не дає правильної відповіді. В чому справа ?


BohdanCh1

Мені подобається викладати дітЯМ.


9Vfy3

Теж "викладання дітям" не сприймає (((

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.