Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie war eine Lehrerin."

Çeviri:O bir öğretmendi.

2 yıl önce

3 Yorum


Omer1938

O bir bayan öğretmendi ,olmayacak mi?

1 yıl önce

languagepaule
languagepaule

neden "o bir öğretmen oldu" yanlış mı?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

The verb in "O bir öğretmendi." is the complementary verb "-idi" as "öğretmen idi". But as for yours, the verb is "olmak" in "öğretmen oldu"(past tense). So you don't need to get a complementary verb, because you already have a main verb.

  • "O bir öğretmen oldu." = "He/she became a teacher." = "Er/sie wurde eine Lehrerin."
  • "O bir öğretmendi." = "He/she was a teacher." = "Er/sie war eine Lehrerin."
2 yıl önce