Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkek bir elma yer."

Çeviri:Der Mann isst einen Apfel.

2 yıl önce

6 Yorum


kozgunen

Neden ein Apfel değil? Bir elma yerde bir, ein olarak çevrilmiyor mu?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Yalın (nominativ) halde olsaydı evet "ein Apfel" olurdu ancak yukarıdaki cümlede akkusativ halde olduğu için "ein", "einen"e dönüştü.

2 yıl önce

kozgunen

Teşekkür ederim.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"essen" yani yemek fiili Almancada akkusativ gerektirir. Hangi fiilin ismin hangi haliyle kullanıldığını öğrenmek zorundasınız

2 yıl önce

kozgunen

Teşekkürler

2 yıl önce

Rock_Roll

'' Ein , eine , einen'' bunlar hangi durumlarda nerelerde kullanılıyor ?

1 yıl önce