"Ik kan me dat niet herinneren."

Vertaling:I cannot remember that.

2 jaar gelden

3 opmerkingen


Corrie545770

Grammaticaal klopt dat helaas niet. Je schrijft nu eigenlijk "ik niet kan dat herinneren"

2 jaar gelden

HenkSchuurmans
HenkSchuurmans

waarom is "i don't can remember that" fout?

2 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Omdat modaal hulpwerkwoorden hebben een 'auxiliary' (hulpwerkwoord) niet nodig, want zij zijn zelf hulpwerkwoorden. Dus, om de negatieve vorm te maken, plaats je 'not' direct na het modaal hulpwerkwoord.

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.