"Du trägst das gleiche Kleid wie meine Schwester."

Çeviri:Ablamla aynı elbiseyi giyiyorsun.

April 12, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


nurten570572

neden "kız kardeşim"çevirisini doğru kabul etmiyor?


candost2

"tragen" fiili için bu cümlede "giymek" daha uygun olur düşüncesindeyim.


BK.Korkmaz

kız kardeşim niye olmuyor?


Hasibe422761

Kızkardesim neden doğru değil


bingabiloglu

şu ile ve -la konusunu çözseniz süper olucak . Bazen madur oluyoruz :D


Vedat461231

Aynı anlama gelen çevirileride kabul etse daha iyi olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.