"DuträgstdasgleicheKleidwiemeineSchwester."

Çeviri:Ablamla aynı elbiseyi giyiyorsun.

2 yıl önce

7 Yorum


candost2
candost2

"tragen" fiili için bu cümlede "giymek" daha uygun olur düşüncesindeyim.

2 yıl önce

nurten570572

neden "kız kardeşim"çevirisini doğru kabul etmiyor?

1 yıl önce

BK.Korkmaz

kız kardeşim niye olmuyor?

1 yıl önce

bingabiloglu

şu ile ve -la konusunu çözseniz süper olucak . Bazen madur oluyoruz :D

2 yıl önce

Hasibe422761

Kızkardesim neden doğru değil

1 yıl önce

reyhansivis

Raporlayalim

1 yıl önce

Vedat461231

Aynı anlama gelen çevirileride kabul etse daha iyi olur

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.