1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du trägst das gleiche Kleid …

"Du trägst das gleiche Kleid wie meine Schwester."

Çeviri:Ablamla aynı elbiseyi giyiyorsun.

April 12, 2016

7 Yorum


candost2

"tragen" fiili için bu cümlede "giymek" daha uygun olur düşüncesindeyim.


nurten570572

neden "kız kardeşim"çevirisini doğru kabul etmiyor?


BK.Korkmaz

kız kardeşim niye olmuyor?


bingabiloglu

şu ile ve -la konusunu çözseniz süper olucak . Bazen madur oluyoruz :D


Hasibe422761

Kızkardesim neden doğru değil


Vedat461231

Aynı anlama gelen çevirileride kabul etse daha iyi olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.