1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "For weeks"

"For weeks"

Çeviri:Haftalar boyunca

January 13, 2014

33 Yorum


Zobristen

Bir tek ben mi four weeks yazdım?


Taylor566699

Ben de öyle yazdım valla


Ormanayiva

4'ün yazılışını da "for" sandığımdan doğru yapmışım


IMFIRST

Ben de öyle yazdım. Çünkü "for" ile "four" okunuşları aynı.


SayhanSaba

Bende öyle yazdım anlamayalım diye ağzında yuvarlıyor kelimeyi


Kotasiz

yoo ben de four yazdım :)


EmelnalpDa

Ben gor weeks yazdim ama kabul etti


ELANURGNGR1

Yalniz degilsin sjjsj


ArdanX

yorumlara bakılırsa herkes öyle yazmış


ayhangorur

Türkçe "Haftalarca" çevirisi de doğrudur.


AhmetTarkD

Bende four anladım çünkü for değil four diyor


elifyagmur2009

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥


Bengisu73689

Ben four weeks yazdım for ile four u nasıl ayırmamızı bekliyorsunuz!!!!


Kotasiz

içinde u geçiyorsa telaffuzda ordan anlayabiliriz


Fly_You_Fools

Çeviri olarak "haftalarca" da olması gerekmez mi?


nnasibli

Bende four weeks yazdım ne yazık ki :(


likedory

Zaten 2 seçenekten hangisini seçsem yanlış çıkar. Four weeks.


onurguvercin

Poor weeks diye duydum kaç kere ya


erhan389174

Haftalarca'yı kabul etmesi lazım aynı anlama geliyor


Zahfurtun

Ben öyle yazmadım


DenizVatan3

Weeks yerine weaks yazdım...


kevser616729

four ve for arasında telaffuz ayrımını nasıl yapacagız?


rvp981

Yalnız değilsin


TrollMatem

Yaa ogretmedi ki


StkArslan

haftalarca ile haftalar boyunca aynı anlama gelmiyor mu?!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.