1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Який у вас автомобіль?"

"Який у вас автомобіль?"

Переклад:What car do you have?

April 13, 2016

7 коментарів


LoraLymar

Which застосовується коли обмежений вибір, What - необмежений


zvizdar

What is your car? Google переклав.


gtc2015

Це "Який ваш автомобіль", якщо точно


WFdk13

Хіба "What car do you have?" не означає "Який автомобіль ви маєте?". "Який у вас автомобіль?" - це дещо інше


gtc2015

Який у вас автомобіль? - хіба не може бути Which car do you have?


_Alexik_

Which - котрий


gtc2015

"Which subjects do you study at school?" - "Які теми..." чи "Котрі теми..."?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.