1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They work from Tuesday to Th…

"They work from Tuesday to Thursday."

Çeviri:Onlar salıdan perşembeye kadar çalışırlar.

January 13, 2014

48 Yorum


ColdNuke

Onlar salı gününden perşembe gününe kadar çalışırlar da olmaz mı?


zekiRonaldo

ColdNuke onlar salı gününden perşembe gününe kadar çalışırlar
Olmaz yanlış çünkü gününden gününe demiyor


erhankaya12

"From" nasıl bir anlam katmış ve nerelerde kulanılır yardımcı olrmusınuz arkadaslar


kablll

Onlar salıdan perşembeye çalışır dersek doğru olur mu?


sawash23

Ben dedim oldu :)


MasterShoryuken

"salıdan perşembeye kadar çalışır onlar" dedim, kabul etmedi. İllaki fiilin sonuna mı eklemek lazım çoğul ekini? Onlar kelimesini başa alsam sorun olmayacakmış galiba...


bora_heragi

onların işi salıdan perşembeye kadar.


EmreBAL1

"Onlar salıdan perşembeye kadar çalışır" cümlesindeki "salıdan" kısmını kısmını kabul etmedi


AMucteba

nasıl bende kabul etti


Murat478789

Onların işleri salıdan perşembeye kadar


gokhan-ileri

Kelimeler arasinda work in karşılığı olan çalışma yok


MelekElsin

Onlar salidan persembeye kadar calisirlar yazdim kabul etmedi. Sali gununden yazmam lazimmis


kosnulla

Hayir. Geniş zaman olduğu icin calisir demen yeterli


DRNDKY

They work from Tuesday until Thursday'ı neden kabul etmedi acaba!?


semanur898989

Ya bu ne yaaa!!! ?.. .. .


MasterShoryuken

Bacım, hayırdır tüm hafta mı çalışıyorsun? Neyine isyan ettin, bir anlat hele :)


omersarikaya

onlar salıdan perşembeye DEK çalışırlar da doğru kabul edilmeli


MuratKURT4

"onların işi salıdan perşembeye kadar" yazdım yanlış kabul etti. Bu da doğru bir çeviri değil mi?


EmreKan1

iş nerede yazıyor?


SEYYO2

onların işi salıdan perşembeye'' neden kabul olmuyorsa


Gulsumcukk

To için demek degil mi kadar anlamina da mı geliyor


can38396

To e a anlami katiyor mesela face to face yani yuz yuze


eyma306399

From ne anlama geliyor


Stratejistik

den dan anlamına geliyor


bet795414

Gecen sefer atla ayiyi ters cevirdik burada neden cevirmedik


lara396321

Burada from tuesday diyor. Fromun burada kattığı anlam " -dan , -den" . Devamında to thursday demis to "-a -e" anlami katmış. Yani terse cevirirsen perşembeye salıdan olur cumle mantiksiz oluyor.


rosenihal

From burda nasil bir anlam katmis anlayamadim yardimci olur musunuz


bell-la

From bu cümlede ne anlama geliyor lütfen cevaplarmiszn lutfennnn


buketsevcan

from...to = -den/-dan...-e/-a kadar


AdemBpolat

onlar salıdan perşembeye kadar çalışıyorlar olmaz mı


lara396321

¤ FROM TUESDAY * salı "dan" ¤ TO THURSDAY
perşembeye* To burada -a -e anlami katmaktadır.


EmrahKAAN34

Until olmasi verekmiyormu? "They work from tuesday until thursday" gibi.


biringiliz2

'Dan'i hangi kelimeden dolayı ekliyoruz


gezginyolcu

"Salıdan perşembeye kadar çalışırlar" daha uygun cevap olmalı bence


Rojvan35

DS2R8M KODUYLAN KULÜBÜME KATILABİLİRSİNİZ


tatlkz20

Kulüp kodum JURDVY


Ahmet514105

Be comfortable gundiler


ivan917816

Until la to nun arasindaki farklaf nelerdir


nilnevin

persembe (Thursday) alttaki seceneklerde yoktu. bende en yakin carsambayi sectim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.