"Ilikesports."

Tłumaczenie:Lubię sport.

2 lata temu

6 komentarzy


yogi3331

Dlaczego liczba pojedyncza ?

2 lata temu

Vengir
Vengir

Ponieważ w języku polskim można użyć „sport” w liczbie pojedynczej w znaczeniu ogółu aktywności fizycznej. Po angielsku robi się to liczbą mnogą.

2 lata temu

Wera586685

Aha

3 miesiące temu

Magda146920

sports to przeciez liczba mnoga . Nie uznano mi

1 rok temu

Krzysko23

Też napisałem "lubię sporty" (jako kilka dyscyplin) i mi nie uznało, tłumacząc jako "lubię sport". Nie rozumiem więc dlaczego w zdaniu jest "sports", skoro nie uznaje tego "s" jako wskaźnika liczby mnogiej?

11 miesięcy temu

JANUSZFrcz1

Lubię sport czy SPORTY

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.