Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I like sports."

Tłumaczenie:Lubię sport.

2 lata temu

9 komentarzy


yogi3331

Dlaczego liczba pojedyncza ?

2 lata temu

Vengir
Vengir

Ponieważ w języku polskim można użyć „sport” w liczbie pojedynczej w znaczeniu ogółu aktywności fizycznej. Po angielsku robi się to liczbą mnogą.

2 lata temu

rafael841

to chce powiedziec lubie sport to i like sports a napisalem lubie sporty i uwzglednilo,to tez bedzie i like sports?

1 rok temu

Magda146920

sports to przeciez liczba mnoga . Nie uznano mi

7 miesięcy temu

Krzysko23

Też napisałem "lubię sporty" (jako kilka dyscyplin) i mi nie uznało, tłumacząc jako "lubię sport". Nie rozumiem więc dlaczego w zdaniu jest "sports", skoro nie uznaje tego "s" jako wskaźnika liczby mnogiej?

6 miesięcy temu

rafael841

kurde mialem 762 dni z zrzedu i zapomnialem wejsc wie ktos czy ten dni mozna odzyskac...

5 miesięcy temu

Vengir
Vengir

Powinno się dać w aplikacji mobilnej za opłatą.

5 miesięcy temu

rafael841

a to lipa nie bede placic ..kurde szkoda te dni byly ladne hehe,a widz emasz duzo jezykow jak to sie zmienia bo np na niemiecki to stary musze usunac by nowy zaczac?

5 miesięcy temu

Vengir
Vengir

Może i dużo języków, ale jakaś połowa z nich była tylko na próbę na chwilę wzięta dla zabawy.

W języku polskim dostępny do nauki jest tylko angielski. Najwięcej różnych kursów jest po angielsku. Gdzieś w opcjach chyba musisz znaleźć opcję, że chcesz się uczyć po angielsku. Wtedy będzie możliwość wybrania nowych kursów. Niczego nie trzeba usuwać, można mieć ile się chce naraz.

Gdzieś istnieje jeszcze jakiś dodatek do przeglądarki, który to ułatwia, ale nie pamiętam jaki.

5 miesięcy temu