1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The animal is interesting th…

"The animal is interesting the children."

Çeviri:Hayvan çocukların ilgisini çekiyor.

January 13, 2014

7 Yorum


pastelzar

The animal interests the children? da diyebilir miyiz?

January 13, 2014

ProwlingParis

seninki daha güzel zaten. problem orjinal cümleyi bizim yaratmıyo oluşumuzda. yakında editleme şansımız olacak. o zamana kadar raporlayasin ki daha efendi olan senin tercümen de kabul olsun.

January 13, 2014

pastelzar

Her soruma yanıt bulabilmem guzel bırsey,tesekkur ederim.

January 13, 2014

Chotanak

Tercümeye göre cümle the animal is interesting of the children olabilir mi?

January 28, 2014

ProwlingParis

"the animal is interesting to the children" olabilir." of burada yanlış bir edat olurdu. açıkçası cümle de çok doğal değil. sanırım silicem bunu.

January 28, 2014

itaylanbkr

cümle bu haliyle doğru mu peki? yani kesinlikle 'to' lazım

February 5, 2014

ProwlingParis

biraz ilginç bi durum var burda. to yazmasan interesting şimdiki zamanda çekimlenmiş bir fiil oluyo ve doğru oluyo. to'yu yazarsan fiilden türemiş bir sıfat oluyo. Komplike bi durum, ben bu cümleyi silip yerine başka bir şey koyayım.

February 5, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.