Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ty následuješ jeho příklad."

Překlad:You follow his example.

před 2 roky

5 komentářů


ladavala

Proč nejde použít instance. Jaký je rozdíl mezi example a instance. Obojí je v nápovědě.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Že je obojí v nápovědě neznamená, že obojí je možné (viz úvod do kurzu). "Instance" znamená spíše "případ", ale také se používá ve spojení "for instance" = "například". Example znamená "příklad" ve smyslu ukázky, například "ukázkový" (exemplární) = exemplary.

před 2 roky

ladavala

Děkuji za vysvětlení.

před 2 roky

zdendaroli

Prvně mi to neuznalo follow (napsalo že správně má být following)pak jsem teda napsal following ve stejné větě a ted je správně follow. Co je tedy ve skutečnosti správné?

před 1 rokem