1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Його мати в армії."

"Його мати в армії."

Переклад:His mother is in the army.

April 13, 2016

8 коментарів


vasyapb

Чому не підходить "... in an army"? Чому обов'язково має бути артикль "the"?


deniko
Mod
Plus

Артиклі часто вживаються ідіоматично, і просто треба запам'ятати, що "він в армії" = "he is in the army". Інакше, на жаль, про армію не скажеш.


p7CH3

А я взагалі вважаю, що тут артиклю не повинно бути. Тому що армію не можна порахувати. Його мати в одній армії, чи в двох?? Я думаю, не зрозуміло, що то за армія, тому артиклю тут не має бути.


YurriStasi

Навіщо намагатися вчити англомовних їх мові. Вони так розмовляють. Просто треба запам'ятати: the USA, the army, the navy, the Sun, the North та ще трохи...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.