1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich habe neue Schuhe an."

"Ich habe neue Schuhe an."

Çeviri:Yeni ayakkabılar giyiyorum.

April 13, 2016

4 Yorum


candost2

Burada "an" ne anlama geliyor?


MeteUlku

"haben" = "sahip olmak" / "anhaben" = "giymiş olmak" - Fiil çekimlemesiyle "habe an" olur.


ebrursy

ben de "habe" ne alaka diyerek yanlış yaptım :D önemli bilgi için teşekkürler


humetin

anhaben : (sich) kleiden, (Kleidung) tragen (giymek)

https://forum.duolingo.com/comment/14888603

etwas anhaben - Ich habe ein neues Kleid an.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.