"Die guten Freunde kennen uns."

Çeviri:İyi arkadaşlar bizi tanıyor.

2 yıl önce

6 Yorum


ardorados

"tanıyor" yerine "tanır" da kabul edilmeli.

1 yıl önce

humetin

İyi arkadaşlar bizi tanır ( Kabul edilmiyor !)

4 ay önce

Gluslu0

neden guten oldu gute çoğul değil mi

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Eğer kelimenin çoğul halinde artikel de yazılıysa, sıfatın sonuna "-n" getirilir. Ama "die" yazılı olmasaydı, direkt "gute Freunde" denirdi.

2 yıl önce

Gluslu0

teşekkür ederim

2 yıl önce

meltem52190

"İyi arkadaşlar bizi tanır." Kabul edilmeli

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.