"Die guten Freunde kennen uns."

Çeviri:İyi arkadaşlar bizi tanıyor.

April 14, 2016

6 Yorum


ardorados

"tanıyor" yerine "tanır" da kabul edilmeli.

February 13, 2017

humetin

İyi arkadaşlar bizi tanır ( Kabul edilmiyor !)

May 28, 2018

meltem52190

"İyi arkadaşlar bizi tanır." Kabul edilmeli

August 22, 2018

Gluslu0

neden guten oldu gute çoğul değil mi

April 14, 2016

k.gokce

Eğer kelimenin çoğul halinde artikel de yazılıysa, sıfatın sonuna "-n" getirilir. Ama "die" yazılı olmasaydı, direkt "gute Freunde" denirdi.

April 14, 2016

Gluslu0

teşekkür ederim

April 14, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.