Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die guten Freunde kennen uns."

Çeviri:İyi arkadaşlar bizi tanıyor.

2 yıl önce

5 Yorum


ardorados

"tanıyor" yerine "tanır" da kabul edilmeli.

1 yıl önce

Gluslu0

neden guten oldu gute çoğul değil mi

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Eğer kelimenin çoğul halinde artikel de yazılıysa, sıfatın sonuna "-n" getirilir. Ama "die" yazılı olmasaydı, direkt "gute Freunde" denirdi.

2 yıl önce

Gluslu0

teşekkür ederim

2 yıl önce

humetin

İyi arkadaşlar bizi tanır ( Kabul edilmiyor !)

2 ay önce