1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You sign your name."

"You sign your name."

Překlad:Vy se podepisujete.

April 14, 2016

15 komentářů


k.filipi

Proč nejde "Ty se podepisuješ svým jménem"?

August 27, 2016

BarborkaChl1

Proč neuznalo ,,vy píšete svoje jméno" ? Gramaticky je to správně! Nebo snad ne?! :D Děkuji

June 28, 2017

JakubDuch

Co tak: píšeš své jméno

April 14, 2016

Imogendw

To by bylo "You write your name."

April 14, 2016

Kateina238728

Proč není "ty se podepisuješ" jen "you sign"?

April 30, 2017

nueby

V opačném cvičení to bereme jako vedlejší překlad. Asi bychom ale neměli, protože to znamená "Podepisuješ?".

May 1, 2017

tuplinda

proč nemuže byt překlad "Ty se podepisuješ??????"

December 4, 2018

MartinKrcma

proč ne: podepiš se jmenem

May 17, 2016

jgstcd

Protoze tahle je veta oznamovaci.

May 17, 2016

Jan203355

Proč nelze: Ty se podepisuj svým jménem.

October 29, 2018

k.filipi

Protože to není rozkazovací věta.

October 29, 2018

Jan203355

Ale může to být též oznámení.

October 30, 2018

Jan203355

pravda.D.

October 30, 2018

Beluzka

Ty se podepiš svým jménem

January 15, 2019

HanaDvokov9

proč je špatně "podepisuješ svým jménem" a kde v tom vašem správném překladu je to "your name"?

January 22, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.