Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"You sign your name."

Překlad:Vy se podepisujete.

0
před 2 roky

8 komentářů


k.filipi

Proč nejde "Ty se podepisuješ svým jménem"?

5
Odpovědětpřed 1 rokem

BarborkaChl1

Proč neuznalo ,,vy píšete svoje jméno" ? Gramaticky je to správně! Nebo snad ne?! :D Děkuji

2
Odpovědětpřed 1 rokem

JakubDuch

Co tak: píšeš své jméno

1
Odpovědětpřed 2 roky

Imogendw
Imogendw

To by bylo "You write your name."

0
Odpovědětpřed 2 roky

Kateina238728

Proč není "ty se podepisuješ" jen "you sign"?

1
Odpovědětpřed 1 rokem

nueby
nueby
Mod

V opačném cvičení to bereme jako vedlejší překlad. Asi bychom ale neměli, protože to znamená "Podepisuješ?".

0
Odpovědětpřed 1 rokem

MartinKrcma

proč ne: podepiš se jmenem

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze tahle je veta oznamovaci.

1
Odpovědětpřed 2 roky