"Ekranda ne vardır?"

Çeviri:What is there on the screen?

January 13, 2014

4 Yorum


kablll

What is on the screen de kabul edildi. Bu cümleden there çıkarıldığında ve kullanıldığındaki anlam farkı ne?

May 16, 2014

BulentGercek

"that" veya "this" değilde "there" olmamasının sebebi görüntünün içinde olması mı?

January 13, 2014

Selcen_Ozturk

"there is" kalıbını düşün "var" manasındaki, o sadece sorunun içine girince ters dönmüş. "What is this on the screen" olsa, "Bu ekrandaki şey ne" gibi bir şey oluyor.

January 13, 2014

furkankasku

Is there on screen? Kabul etmedi

December 15, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.