1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ekranda ne vardır?"

"Ekranda ne vardır?"

Çeviri:What is there on the screen?

January 13, 2014

4 Yorum


kablll

What is on the screen de kabul edildi. Bu cümleden there çıkarıldığında ve kullanıldığındaki anlam farkı ne?


BulentGercek

"that" veya "this" değilde "there" olmamasının sebebi görüntünün içinde olması mı?


Selcen_Ozturk

"there is" kalıbını düşün "var" manasındaki, o sadece sorunun içine girince ters dönmüş. "What is this on the screen" olsa, "Bu ekrandaki şey ne" gibi bir şey oluyor.


furkankasku

Is there on screen? Kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.