"Ekranda ne vardır?"

Çeviri:What is there on the screen?

4 yıl önce

4 Yorum


kablll

What is on the screen de kabul edildi. Bu cümleden there çıkarıldığında ve kullanıldığındaki anlam farkı ne?

4 yıl önce

BulentGercek

"that" veya "this" değilde "there" olmamasının sebebi görüntünün içinde olması mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"there is" kalıbını düşün "var" manasındaki, o sadece sorunun içine girince ters dönmüş. "What is this on the screen" olsa, "Bu ekrandaki şey ne" gibi bir şey oluyor.

4 yıl önce

furkankasku

Is there on screen? Kabul etmedi

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.