1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl needs the razor."

"The girl needs the razor."

Çeviri:Kızın tıraş bıçağına ihtiyacı vardır.

January 13, 2014

96 Yorum


husamettin5

böyle sorular daha akılda kalıcı oluyor


AHMET26esk

Yapımcıların başarılarının devamını bekliyoruz


Rftyklmz

Bıyıklı bir kızımız :D


keremhan77

Buradaki traş bıçağı "birşeyi kazımak, traşlamak" manasına gelen "razor" kullanılmış. Bu açıdan bakıldığında razor sadece erkeklerin kullandığı traş bıçağı anlamına gelmiyor, aynı zamanda kadınların "ağda" işinde kullandıkları tüy alıcı elektrikli aletler manasına da geliyor.


sorenstein_

ben ustura yazıyorum kabul ediyor :/


GokhanGecer

Yok kasatura amuhagoim


keremhan77

Yalnız burada "razor" kelimesini İngiliz gibi düşünürsek daha yerinde tespit yapmış oluruz. Tıraş bıçağı kelimesini Türkçe düşünürsek elbette bir kadının, kızın işi olmaz, ancak buradaki İngiliz/Amerikan gibi düşünürsek kadınları da kapsayan "An electric device with vibrating or rotating blades used for shaving or cutting hair close to the skin" anlamı. (vibrasyon yapan veya kendindeki bıçakları yönlendirmede kullanılan veya cilde yakın tüyleri, kılları kesmeye yarayan bir elektrik aygıtı)


engerex

Ona kısaca epilator diyoruz


Sadricakir

epilatör kısa mı be


keremhan77

yani anlayın ! kadınların cild güzellikleri için kullanılan piyasadaki tüy alıcılar da bu kapsamda...


eserten85

tamam anladık bağırma


Saya123644

Of ne sığ bireylersiniz? İster ağda ile alır ister jilet ile size mi kaldı lul


sorenstein_

usturayla da alınmaz ki aq


gkalpfer

Size amca diyebilirmiyim?


havvayavuz

Ya ne saçma sapan yorumlar var. Nasıl bir memleket burası. Size ne kızın traş bıćağından. Neye bakmaya geldim, ne gördüm. Parmagimi gözlerime geçireceğim artık.


.Mustafa.

Bu aydınlatıcı bilgin sayesinde bir insanın kör olmasını engellediniz


pckooatgs51

Ne boş yorumlar var


Faruk925430

En alttaki gizli yorumları okumaktan yarıldım yaa kızlar hepsine dislike atmış gizlemiş hahajaajaj :Ddd kızların tıraş bıçağı olmuş memleket meselesi :Dd


Petektek0666

dağılın bu muhabbet nedir yaa jgllkş


emrek.6

Normal olan birseyi anormal göstermek ne fayda sağlar kimseyi basit şeyler uğruna ve hiçbirşekilde aşağılamayın


emma.rodrigues19

cinsiyetçi ve kadın düşmanı anlayış yorumlarda belli oluyor.


emma.rodrigues19

Evet sevgili yorum okuyucu, birazdan göreceğin yorumlar genellikle kadın düşmanı içerikler içermektedir. Haberin ola..


hasan489430

ulan kiz ne yapacak tras bicagini


ysn819124

Ben ne yazdım


FigenDemir10

Berbat bir örnek


tolga3485

duolingo ve yaratıcı cümleler


YakupYeyin

Vardır I ne ile saglıyoruz


Sadricakir

ayıp değil mi :(


Carziman4747

yorumlar cok iyi h.m.k:))


AYK1R1

Kesin Türk kızı. d


EmelSargl1

need nasil "s"takisi aliyor hani need ek almazdi


Baha972385

Akıl mantık böyle soruları nasıl buluyor, helal olsun.. pes yani


Baha972385

Saçmalamayı bırakın dil öğreticileri


NEPTUNE7810109

Türklere kızların osurması çok saçma geliyor çünkü kızları uzaylı sanıyorlar ve kızların tıraş bıçağı almasıda onlara değişik ve komik geliyor hwy mk barbarları


IlkerYetki

Bence o bir kız değil


sla872711

Yine berbat bir örnek


Ji_ji_jisoo

Sakalı mı çıkmış mslskalsjs


HseyinEmre316888

Kızın sakalları varmış :D


mehmeteminking

bence cinsiyeti belli degil


Hseyinekal

Bir beğeni 3 şikayet siler


melekhanim

neden cümlede geçmiş zaman var


mer426956

Erkek fatmamı la bu kiz


kezban152191

Size amca diyebilir miyim nasil güzel bir espridir yahu ;)


fatmaunver88-

Burdaki the kafami karistirdi


keremhan77

"the" ile ilgili çok şey soruluyor bir o kadar da cevap veriliyor..."The" ön eki birşeyin belirgin olduğu anlamı katar. İki kişi arasında konuşurken " içeriye bir adam girdi, daha sonra o adam bize baktı" cümlesinde dikkat ederseniz "bir adam" " o adam " oldu...Veya "There is a cat under the sofa" (kanepenin altında bir kedi var) " The cat has blue eyes" (O kedinin mavi gözleri var) İşte bahsedilen birşey hakkında konuşurken " the" eki kullanılır...


musdaa2

Sen de karisrirmissin, gidis dogru, sonuc yanlis. The hicbir zaman "o" anlamina gelmez


KandemirEmre

The "o" anlamına gelmez, hatta bizim için hiçbir anlama gelmez. Çünkü Türkçe'de böyle bir yapı yoktur. Yalnız o'ya yakın bir anlamı vardır. Çünkü the bir "şeyi" işaret eder, belirtir. Hatta that'ten türediğini duymuştum. Kabaca "o" diyerek belirtebileceğin bir adın başına "the" getirebilirsin. Örn; -Ben bir araba sürerim -I drive a car -(O) araba hızlıdır -The car is fast


BilgehanEr

Eğer başka bir anlam ifade etmiyorsa yazım yanlışlarının doğru kabul edildiğini sanıyordum. Tdk'nın internet sitesindeki güncel Türkçe sözlükte 'traş' kelimesinin anlamı yok. Dolayısıyla "Kızın traş bıçağına ihtiyacı var." cevabını kabul etmesi gerekiyordu?


SiriusBlack99

İntihar da edebilirir o jiletle. 13 Reasons Why izleyen bilir.


DavidKocyigit

Yoğ daha neler..


AieRana1

Yaaa önceden aksanlara dikkat diyordu ama şimdi yanlış diyor yaaaaa offfffffffffffffff


mer426956

Adam olacak büyücünde


umit0102

Kizin traş bıçağına ihtiyacı var. yazdım neden kabul edilmedi aciklarmisiniz


HerifinTeki

Çünkü sen kızın yerine kizin yazıp bir de tıraş yerine traş yazmışsın eğer kızın tıraş bıçağına ihtiyacı var yazsan kabul ederdi..!


NygelSama

anormal sorunlu musun? Entry nick uyumu bu olsa gerek.


YksekMMAR

The girl demiş kız çocuğu nasıl oluyor girl kız degilmi


Pandasyum

Kız zaten çocuk olan kadın anlamına gelen bir kelime. Girl=Kız=reşit olmamış


zopa1971

etek traşı diye bi şey duymadınız mı?


Faruk925430

Sesli güldüm olum yaaa hahdkflemcksosjc


DavidKocyigit

"Kıza tıraş bıçağı lazım" dedim kabul etti. Aferin ona :) Program güzel ve kaliteli anlaşılan ;)


Tahaozr

Özele girmişler


VolkanDeni5

Yalnız kızların hepsi dislike atmış millet - lerde dolaşıyor


MCosan

Çok güzel akılda kalan bir cümle. :D


dogukan870

Sayko bir hatun..


Yilmaz904928

birazda gerçekçi cümleler olsa ya, kız ne yapacak tras bıçağını, hayret ya!


xgezginx

Ne yapacakmış?


mburak07

Tras olucak :)


MorukYasin

bizim kızlarımız kıllı yapıcak bişey yok..


NamkKemalz

Nasil bir kiz bu :)


Baroo-34

Tıraş bıçağıyla alırsa daha çok çıkar hadi eyw


originofnone

Kız heralde sabah kalkıp tıras olmadan gidemiyor işe :)


MustafaUmu14

Nereyi traş etceo acaba


ada052

Kızın bıyığı varsa bence ağdacıda aldırsın bıyıkları tıraş bıçağına ne gerek var . (Çok ilginç bir cümle )


gizem571269

Makine değil makina amk


berkdogan2005

La bu ne sakal mı var kızlarda


erdem.gelegen

Bu cümle de Erkek arkadaşı kızı arayıp gelirken traş bıçağı alırmısın demiştir. Kız da sevdiğinin isteğini yerine getirmeye çalışıyordur. Sonrada dalga konusu olmuştur. İyilik yap çöpe at işte yorumlara bak :)


HerifinTeki

Boş yorum yapmışsın..


sorenstein_

evvela bi adam ol sen


BurakAyvac

Kız sanırım kezban tras olcak..


BulentGercek

Yahu ne mide bulandırıcı cümleler var bu testte :D Kıllı kadınlar doluşmuş etrafta. Hele bir de bu testi tekrar tekrar yapıyorsan ipin ucu kaçıyor :D


ProwlingParis

Halbuki kılsızlığı sağlayan şeydir jilet. Üzümü ye bağına sorma stayla diyosun :-)


aoskdaosdkoas

ikiniz de çok komiksiniz :D

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.