1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin telefonunu araman gere…

"Senin telefonunu araman gereklidir."

Çeviri:It is necessary that you look for your phone.

January 13, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

pampapam

benim bu cümleden anladığım "senin (onun) telefonunu araman gereklidir" olduğundan susuyorum :) look for yerine call kullanarak yazdım tabi :)

December 12, 2014

werterda

Evet search ile karistirmisi.bilgisayar dilinin bilincaltima yaptigi oyunlar bunlar :) teşekkürler yanit icin

April 8, 2014

BulentGercek

Bende aynı derdi sıkça yaşıyorum :) Saygılar

April 10, 2014

KdrKT

you must search your phone neden olmuyor

October 12, 2014

erkantaylan

must'tan dolayı

October 23, 2014

BulentGercek

Bu cümleyi görünce telefonunu bir yerde bırakmış olan birine "Telefonunu araman gerekir" diyormuşuz gibi düşündüm ve "You have to call to your phone" diye çevirdim. Yanlışlarım nedir sevgili eğitmenlerim? :)

January 13, 2014

ProwlingParis

tesadüfi bi şekilde çok falsolu bi cümle olmuş. (Nerdeyse) hiç yanlışın yok young jedi :-) Sadece "call" fiili sonrasında hiçbir edat almaz, "to"ya gerek yok.

January 14, 2014

admklnc

Benim de aklima sabit telefon gelmedi. Sanirim artik kullanmadigimizdan ;)

April 1, 2014

Mezguase

"you must look for your phone" da ne sorun var?

September 7, 2015

TayfunKurt1

interesting

June 25, 2016

Hassioo

"You need to look for your phone." Bu da olur

October 2, 2016

MuhsinKse1

"You have to call your phone" yazdım oldu

October 16, 2016

pennywisetr

must neden kullanılmasın ki bu durumda gereklilik biraz da zorunlulugu cagrışırıyor

September 14, 2017

carolina670608

That neden var

December 2, 2018

AkmCanSude

"You have to search for your phone." Bu da kabul ediliyor.

May 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.