1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin telefonunu araman gere…

"Senin telefonunu araman gereklidir."

Çeviri:It is necessary that you look for your phone.

January 13, 2014

20 Yorum


BulentGercek

Bu cümleyi görünce telefonunu bir yerde bırakmış olan birine "Telefonunu araman gerekir" diyormuşuz gibi düşündüm ve "You have to call to your phone" diye çevirdim. Yanlışlarım nedir sevgili eğitmenlerim? :)


ProwlingParis

tesadüfi bi şekilde çok falsolu bi cümle olmuş. (Nerdeyse) hiç yanlışın yok young jedi :-) Sadece "call" fiili sonrasında hiçbir edat almaz, "to"ya gerek yok.


pampapam

benim bu cümleden anladığım "senin (onun) telefonunu araman gereklidir" olduğundan susuyorum :) look for yerine call kullanarak yazdım tabi :)


MehmetAliBey7733

İt iz nessiseri dhet yu luk for yor fon. Tekerleme gibi :) It's necessary that you look for your phone


KdrKT

you must search your phone neden olmuyor


ysn819124

Bu cümle birisini telefonla araması gerektiğimi yoksa kaybolan telefonu araması gerektiğimi anlayamadım.böyle saçma cümleler insanı yoruyor


Seherenay

Turkce tamam ama ingilizcesi cok dolayli


AkmCanSude

"You have to search for your phone." Bu da kabul ediliyor.


Hassioo

"You need to look for your phone." Bu da olur


MuhsinKse1

"You have to call your phone" yazdım oldu


ELFKAYA5

hiçbir yorumun yardımi olmadi maalesef


Seherenay

Gercekten orada it is,that ,for ne ariyor ? Ya da soyle sorayim ; bunu bu tarz cumleler icin kalip olarak alalim mi?


mrsrhn

look for ile search for arasındaki fark nedir?


Betl232191

That neden geldi bilgisi olan var mı


ali519056

İt is necessary that sanrim soyle it is necessary gerekli kısmı, that da "bu" sonra gelen cumleyi isaret ediyor yani; gerekli bu ..... Cumle


dilsad339948

"It is neccessary you search the your phone" neden kabul edilmedi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.