"Я побачив, як він дивився на мене."

Переклад:I saw him looking at me.

2 роки тому

6 коментарів


bodmannew

Я побачив що він дивиться на мене не може бути?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Оскільки тут йдеться, що він дивився саме у той момент часу, про який мовиться, тому правильним буде перекласти дієслово у підрядному реченні минулим часом, як і присудок головного речення.

2 роки тому

shturko
shturko

i saw how he looked at me - why not?

8 місяців тому

gtc2015

"he looked" - простий минулий (Past Simple) час, використовується для подій, що просто колись відбулись у минулому, або для подій, що відбувались ПЕРІОДИЧНО (регулярно).

А у завданні мова йде про ОДНУ конкретну подію, яка відбувалась (тривала) САМЕ У ТОЙ ЧАС, коли "він побачив".

Ще хороший для розуміння варіант - мова йде про ОДНУ конкретну подію, яка відбувалась щоразу САМЕ ТОДІ, коли "я бачив". Тут "я бачив" - періодична дія у минулому, тому викоистовується простий минулий час: "I saw". А ось "він дивився" тут - це подія, що відбувалась (тривала) саме у той визначений момент, тому і тривалий (Continuous) час.

Дослівний переклад тут такий: "я (по)бачив його таким, що дивиться на мене".
"looking" - це і є "такий, що дивиться", причому не просто дивиться постіно чи періодично, а дивиться саме у даний момент.

6 місяців тому

Oleksandr575187

I saw that he was looking at me - it's correct?

1 тиждень тому

Dmy_S
Dmy_S

Чому би не вжити "was looking"? Водночас, українською "Я побачив, як він дивиться на мене" - цілком нормальне речення, що означає те саме, що і тут хотіли сказати.

Знову це завдання, і знову я спробував повчити трохи англійської. Знову невдало ( З моїми скудними знаннями мені важко сказати, чому Дуо не приймає відповідь "I have saw him looking at me." Хтось із нас таки упоротий.

4 дні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.