Duolingo es la forma más popular de aprender idiomas en el mundo. ¡Mejor aún es 100% gratis!

"Llur àvia és baixa."

Traducción:Su abuela es baja.

0
Hace 2 años

2 comentarios


Lebannen1

Llur no se usa habitualmente, verdad?

1
RespondeHace 3 meses

JuanRKilo
JuanRKilo

"Les formes llur, llurs són pròpies de la llengua escrita. Equivalen a seu, seva, seus i seves, però només es poden fer servir quan el posseïdor és plural (d’ells, d’elles)."

"És preferible evitar l’ús del possessiu llur/s, que podem considerar arcaic i d’àmbit restringit (literari sobretot), i usar l’equivalent seu/seva/seus/seves."

0
RespondeHace 2 semanas