1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "İnsanlar çoğunlukla yeni şey…

"İnsanlar çoğunlukla yeni şeylerden korkuyorlar."

Çeviri:Menschen haben oft Angst vor Neuem.

April 15, 2016

17 Yorum


_za_ra_

neu´em -- buradaki em takisi neye göre gelmis ?


goktugduyan

Angst haben vor neuen Dinge de kabul edilmeli


alibektas34

Eklenmiş sanırım. Kabul ediliyor.


alibektas34

*(Menschen haben oft Angst vor neuen Dingen.)


candost2

"Angst vor Neuem" yeni şeylerden korkmak anlamına gelen bir kalıp mı?


MeteUlku

Kalıp şeklinde evet, yanlarında edat içeren fiillere bir örnek. (Verben mit Präpositionen) / "Angst vor ..." = "...-den/-dan korkmak"


SabineBergmann1

Bence çoğunlukla = meistens, oft değil


enanasya

Cümlede "Oft" un yeri neden "Angst" dan önce? Cümlenin "Menschen haben Angst.." diye başlaması gerekmez mi?


Bahar674682

Benim fikrimce oft önce olur "sifet" oldugundan


messer689857

Menschen yerine die Leute kullandım kabul etmedi..


Ouz524179

Oft u sona koysak yanlış mı?


SabineBergmann1

evet, bu yanliş "Oft haben Menschen Angst vor Neuem' veya "Menschen haben oft Angst vor Neuem" olabilir


josef-isra

Die Menschen haben Angst vor neuen Dingen. yazdım neden kabul etmedi?


alibektas34

"Oft" kullanmadığınız için kabul etmemiş olabilir. Çünkü "Menschen haben oft Angst vor neuen Dingen." kabul edilen bir alternatif.


SabineBergmann1

"çoğunlukla" Türkçe cümlede. Sizin Alman cümlede eksik. Ben çoğunlukla'yı "meistens" olarak çeviririm. Duolingo "oft" olarak çevirdi.


Mrfrk32

neuen Sachen, doğru olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.