Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Noi nu avem mult timp."

Traducere:We do not have much time.

acum 2 ani

3 comentarii


rolfisalom

"We have not a lot of time." De ce n-ar fi bine şi aşa?

acum 2 ani

Rucho94
Rucho94

Pentru că fiecare verb (cu excepția verbului "to be") face negativul cu "do"/"does".

  • I have a lot of time (afirmativ)
  • I DO NOT have a lot of time (negativ)
acum 2 ani

rolfisalom

Multumesc frumos pentru amabilitate. Raspunsul tau mi-a fost cu adevarat de folos.

acum 2 ani