"Do you see yourselves in the mirror?"

Vertaling:Zien jullie jezelf in de spiegel?

April 15, 2016

21 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


fjlw

Ze zegt in de normale zin DID en in de langzame Do.


fjlw

Dat is inderdaad zo. Maar er gebeurt niers mee.


ark5731

En er is nog steeds niets aan gedaan


Jan964046

Fouten, audio zegt "did", kun je rapporteren onder het vlaggetje. Dit is voor bespreken zinnen.


ita173019

Maar ze doen er NIETS mee


GoRonWeasleyGo

Er is nog steeds niks aangedaan


Fox272398

Ja, precies dat wat fjlw hier schrijft, hoor ik ook! Kzal t even melden. 06 juli'19


jako1011739

"zie jij jezelf in de spiegel" moet toch ook goed zijn?


El2theK

Yourselves = meervoud dus alleen jullie is goed.


Franbrits

Als je moet typen/schrijven wat je hoort hoor je niet dat yourself/yourselves meervoud is.


Frieda537671

Ik deed het ook 2 x fout omdat ik het ni e t hoorde!


Louis288376

You see kan ook enkelvoud zijn


Joy777777

What a terrible voice! Please give me the normal female voice back!


lili479204

Wanneer gaan jullie dit oplossen? When are you going to resolve this mistake????


Doroth432469

Klopt ik hoor ook : did


cyndenoten

wordt niet gevraagd . er wordt gevraagd do you see yourself


ita173019

Fout waaaaaaroooom.?????


Louis288376

Do you see kan enkelvoud of meervoud zijn.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.