1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Do you see yourselves in theā€¦

"Do you see yourselves in the mirror?"

Vertaling:Zien jullie jezelf in de spiegel?

April 15, 2016

20 opmerkingen


fjlw

Ze zegt in de normale zin DID en in de langzame Do.


fjlw

Dat is inderdaad zo. Maar er gebeurt niers mee.


Jan964046

Fouten, audio zegt "did", kun je rapporteren onder het vlaggetje. Dit is voor bespreken zinnen.


ark5731

En er is nog steeds niets aan gedaan


Fox272398

Ja, precies dat wat fjlw hier schrijft, hoor ik ook! Kzal t even melden. 06 juli'19


rita508037

did en do op de 2


jako101173

"zie jij jezelf in de spiegel" moet toch ook goed zijn?


El2theK

Yourselves = meervoud dus alleen jullie is goed.


akma55

de antwoorden vervagen je kunt ze bijna niet meer zien.


Franbrits

Als je moet typen/schrijven wat je hoort hoor je niet dat yourself/yourselves meervoud is.


JosIndekeu

Dat hoor ik ook zo


lili479204

DID you see.... Verbeter aub


FW_Schouten

Did / do is nog steeds niet aangepast. Erg jammer.


F.P.Brone

Did en do gesproken, ik raak in de war? Misschien het zelfde uitspreken, net zoals door de man de S vaak niet is te horen op het einde van een woord, misleidend is!!!


lili479204

Wanneer gaan jullie dit oplossen? When are you going to resolve this mistake????


Louis288376

You see kan ook enkelvoud zijn


Doroth432469

Klopt ik hoor ook : did

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.