1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The little boats are on the …

"The little boats are on the water."

Μετάφραση:Οι βαρκούλες είναι πάνω στο νερό.

April 15, 2016

13 σχόλια


Athana11

Βαρκα= small boat, καραβι= ship


jeanprendiville

Στην Θάλασσα.?


Aikon17

Αναρωτιέμαι αν η απόδοση στα Ελληνικά - Τα καραβάκια επιπλέουν - θα ήταν αποδεκτή


Bacilic

Με τη φράση "Τα καραβάκια επιπλέουν (the small ships float)" περιγράφετε μια ιδιότητα του πλωτού μέσου.
Ενώ στη φράση "τα καραβάκια είναι στο νερό" προσδιορίζετε η θέση τους τη στιγμή που μιλάμε.


spyros397386

Το μικρό σκάφος γιατι ειναι λάθος και πρεπει να γράψω βαρκούλα?


Bacilic

Απλά έπρεπε να γράψετε μικρά σκάφη (little boatS) και όχι μικρό σκάφος (little boat)


GiorgosEle4

οι βάρκες δεν γίνονται δεκτές αλλά θέλει βαρκούλες. Οι βαρκούλες μου θυμίζουν Αλίκη Βουγιουκλάκη :)


AthinPetro

Το: οι μικρές βάρκες γιατί εκλαμβάνεται ως λάθος;;


jaye16

Εάν διαβάσετε το σχόλιο ακριβώς κάτω από το δικό σας .... που γράφτηκε πριν από πέντε μήνες ... θα δείτε ότι .οι μικρές βάρκες είναι μία από τις σωστές απαντήσεις.

Παρακαλώ, πού είναι η ΑΝΑΦΟΡΑ σας ή το στιγμιότυπο οθόνης σας;

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948 Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..

Μην περιμένετε να να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μερικές λέξεις. Χρειαζόμαστε ολόκληρη την πρόταση


ISOYELA

βαρκούλες ή μικρές βάρκες το ίδιο δεν είνα; άλλωστε η κατά λέξη μετάφραση είναι μικρές βάρκες.


jaye16

Ναι, και..."βαρκούλες" και "μικρές βάρκες" είναι σωστά και αποδεκτά.


JAKAZA

,,οι μικρές βαρκούλες είναι πάνω στο νερο,, μου το πηρε ως λάθος , γιατί?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.