Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Tell it to me!"

Çeviri:Bana onu söyle!

0
4 yıl önce

21 Yorum


omeryy

Bana soyle olmaz mi?

7
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sana neyi soylesin? cumlenin nesnesini atamazsiniz

2
Cevap ver4 yıl önce

AyhanSlymn

bana söyle = tell me

2
Cevap ver2 yıl önce

Chotanak

To'yu nasıl ve nerelerde kullanmalıyız?

1
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"to" = (ismin -e hali). tabi ismin -e halini alan fiiller İngilizce ve Türkçe'de tamamen aynı değil, ama çoğunlukla bu kuralı uygulayarak doğru cevapları kolaylıkla bulabilirsin.

8
Cevap ver4 yıl önce

tarikcelikel

bana onu anlat olabilir mi peki.?

1
Cevap ver2 yıl önce

yavuzsarsilmaz

bana ondan bahset olmaz mı ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o biraz farklı

3
Cevap ver4 yıl önce

Seyfo16
Seyfo16

Bana anlat onu olur mu?

0
Cevap ver4 yıl önce

mehmetzeki6

"onu"kelimesini "it" karşılıyor mu?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tabii ki

2
Cevap ver4 yıl önce

BunyaminYi1

'' bana onu söyle '' derken '' onu '' kelimesi '' söyleyeceğin şeyi '' anlamında mı kullanılmıştır ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mesela

  • I have a secret (Bir sirrim var)
  • Tell it to me! (bana onu (Sirri) söyle)
15
Cevap ver4 yıl önce

PassionatePotato

thanks

0
Cevap ver1 ay önce

RamazanKar5

To edatı sagındakine mi solundakine mi e hali veriyor?

0
Cevap ver3 yıl önce

karaburcak

Fdrr4 cg

0
Cevap ver3 yıl önce

Aaksacli

bana bunu söyle dedim yanlış dedi ne alaka

0
Cevap ver3 yıl önce

uzman134910

mikrofonum yok ne yapmalıyım puanım azalıyo :(

0
Cevap ver1 yıl önce

Whiskeyice

Sesli sordu, ilk defa duydum. Tomato to me dedim.. (= kabul ediyorum, hata benim

0
Cevap ver8 ay önce

Birsepetbulut

Tell me that. <-- bu da oluyor.

0
Cevap ver2 ay önce

xfatihkeskin

tell her to me

0
Cevap ver2 ay önce