"Tellittome!"

Çeviri:Bana onu söyle!

4 yıl önce

21 Yorum


omeryy

Bana soyle olmaz mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sana neyi soylesin? cumlenin nesnesini atamazsiniz

4 yıl önce

AyhanSlymn

bana söyle = tell me

2 yıl önce

Chotanak

To'yu nasıl ve nerelerde kullanmalıyız?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"to" = (ismin -e hali). tabi ismin -e halini alan fiiller İngilizce ve Türkçe'de tamamen aynı değil, ama çoğunlukla bu kuralı uygulayarak doğru cevapları kolaylıkla bulabilirsin.

4 yıl önce

tarikcelikel

bana onu anlat olabilir mi peki.?

2 yıl önce

yavuzsarsilmaz

bana ondan bahset olmaz mı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o biraz farklı

4 yıl önce

Seyfo16
Seyfo16

Bana anlat onu olur mu?

4 yıl önce

mehmetzeki6

"onu"kelimesini "it" karşılıyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tabii ki

4 yıl önce

BunyaminYi1

'' bana onu söyle '' derken '' onu '' kelimesi '' söyleyeceğin şeyi '' anlamında mı kullanılmıştır ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mesela

  • I have a secret (Bir sirrim var)
  • Tell it to me! (bana onu (Sirri) söyle)
4 yıl önce

PassionatePotato

thanks

5 ay önce

RamazanKar5

To edatı sagındakine mi solundakine mi e hali veriyor?

4 yıl önce

karaburcak

Fdrr4 cg

4 yıl önce

Aaksacli

bana bunu söyle dedim yanlış dedi ne alaka

4 yıl önce

uzman134910

mikrofonum yok ne yapmalıyım puanım azalıyo :(

1 yıl önce

Whiskeyice

Sesli sordu, ilk defa duydum. Tomato to me dedim.. (= kabul ediyorum, hata benim

1 yıl önce

xfatihkeskin

tell her to me

6 ay önce

Sabkal

Tell me it ?? olmaz mi me zaten bana beni anlami veriyor to kullanmanin maksadi nedir

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.