Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It rains over us."

Çeviri:Üzerimize yağmur yağar.

0
4 yıl önce

14 Yorum


akin_ozdemir

"o bizim üzerimize yağar" olmaz mı?

12
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"it rains" yagmur yagar demek, "o yagar" Türkcede pek kullanilan bir tabir degil

37
Cevap ver4 yıl önce

yusuf504178

Çoook teşekkür ederim

1
Cevap ver11 ay önce

EDA246650

Bende böyle yazdım

0
Cevap ver9 ay önce

eminolun

Üzerimize yağar da pek kullanılan bir tabir değil

10
Cevap ver3 yıl önce

cuneyt24

O bizim üzerimize yagarin nesi yanlis

8
Cevap ver3 yıl önce

SerifMertK

Arkadaşım demin birine de söyledim "o" dediğin nedir yağmur mu? Kar mı? çamur mu? Ne???

0
Cevap ver3 yıl önce

Turker90

Ben bunu şimdiki zaman anladım. Sonuçta "I love you" dendiğinde seni severimden çok seni seviyoum diye oluyor.

4
Cevap ver4 yıl önce

SatanicCat1

"love, hate, understand, remember" gibi fiiller 'state verbs' yani durum fiilleridir bu yüzden şimdiki zamanda -İng almazlar. Bu yüzden "I love you." cümlesini hem "seni severim." hem de "seni seviyorum." olarak çevirebilirsiniz.

1
Cevap ver1 yıl önce

ygzylmz

"Over", "on" ve "above" arasındaki fark nedir? "Over" hangi durumlarda kullanılır?

0
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"above" bir şeyin değmeden üzerinde olmayı gerektiriyo. "over" da yine öyle kısmen değmeden üzerinde ama yağmur gibi değecek şeylere de kullanılır. Bi de "over"ın "bitti", "tekrar" gibi başka anlamları da var (e.g. game over, do it all over again)

41
Cevap ver4 yıl önce

hunkar12

bu itin yağmur olduğu nasıl kesin oluyor yahu dolusu var karı var tozu var çamuru var yağmak kesin sadece

0
Cevap ver4 ay önce

onuryilmaz0750

"It"ten dolayı anlamıyorsun. "Rain" "yağmur" demek. "It rains" "yağmur yağar" oluyor. Diğerleride aynı şekilde. "Snow" "kar" demek. "It snows" "kar yağar" oluyor.

0
Cevap ver4 hafta önce

kartal_mikail

Yağmur üzerimize yağıyor yazdım yanlış dedi

0
Cevap ver3 hafta önce