"Itrainsoverus."

Çeviri:Üzerimize yağmur yağar.

4 yıl önce

14 Yorum


akin_ozdemir

"o bizim üzerimize yağar" olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"it rains" yagmur yagar demek, "o yagar" Türkcede pek kullanilan bir tabir degil

4 yıl önce

yusuf504178

Çoook teşekkür ederim

1 yıl önce

EDA246650

Bende böyle yazdım

1 yıl önce

eminolun

Üzerimize yağar da pek kullanılan bir tabir değil

4 yıl önce

cuneyt24

O bizim üzerimize yagarin nesi yanlis

4 yıl önce

Turker90

Ben bunu şimdiki zaman anladım. Sonuçta "I love you" dendiğinde seni severimden çok seni seviyoum diye oluyor.

4 yıl önce

SatanicCat1

"love, hate, understand, remember" gibi fiiller 'state verbs' yani durum fiilleridir bu yüzden şimdiki zamanda -İng almazlar. Bu yüzden "I love you." cümlesini hem "seni severim." hem de "seni seviyorum." olarak çevirebilirsiniz.

1 yıl önce

ygzylmz

"Over", "on" ve "above" arasındaki fark nedir? "Over" hangi durumlarda kullanılır?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"above" bir şeyin değmeden üzerinde olmayı gerektiriyo. "over" da yine öyle kısmen değmeden üzerinde ama yağmur gibi değecek şeylere de kullanılır. Bi de "over"ın "bitti", "tekrar" gibi başka anlamları da var (e.g. game over, do it all over again)

4 yıl önce

istanbul-Turkey

You are Man,, dude

1 gün önce

hunkar12

bu itin yağmur olduğu nasıl kesin oluyor yahu dolusu var karı var tozu var çamuru var yağmak kesin sadece

8 ay önce

onuryilmaz0750

"It"ten dolayı anlamıyorsun. "Rain" "yağmur" demek. "It rains" "yağmur yağar" oluyor. Diğerleride aynı şekilde. "Snow" "kar" demek. "It snows" "kar yağar" oluyor.

4 ay önce

kartal_mikail

Yağmur üzerimize yağıyor yazdım yanlış dedi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.