Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Insekt frisst Brot."

Çeviri:Böcek ekmek yer.

2 yıl önce

14 Yorum


Nehir457710

Hayvanlarda yemek demek

2 yıl önce

Hasanen19

Bi tane soruda kedi balık yer diyordu ama frisst geçmiyordu

1 yıl önce

Risu.
Risu.

'Bu böcek ekmek yer.' neden yanlış acaba ?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • "Bu böcek ekmek yer." = "Dieses Insekt frisst Brot."
  • "Böcek ekmek yer." = "Das Insekt frisst Brot."

"Das Insekt" in "Bu böcek" diye çevrilebilme olanağı yok. Ancak "Das" cümlede tek başına özne şeklinde olsaydı "bu" diye çevrilebilirdi: "Das ist schön." = "Bu iyi."

2 yıl önce

EfeSarkurt

Frisst ne demek?

2 yıl önce

CihanManav

hayvanlar için yemek

1 yıl önce

ANIL976721

Hayvanlar için (isst) yemek eylemi...

3 ay önce

Haldundac

isst ile frisst farkı nedir? Hayvanlardaki sie icin frisst midir?

1 yıl önce

ofirtina

evet biri hayvanlar icindir.

1 yıl önce

ANIL976721

Frisst hayvanlar isst insanlar...

3 ay önce

ofirtina

Insekt sinek de demektir?

1 yıl önce

Elif734492

Insekt=Böcek Çünkü zaten Almanca İngilizceye çok benzediği için öyle... Ayrıca "Fliege" sinek demek.

7 ay önce

TolgaMert1

Abi tamamda hayvanlar işiçin esse nin çekimli hali isst olmuyomuydu frisst nası oluyo hayvanın ismi olunca mı yani sie dese isst hayvanın ismini söylerse frisst mi

1 yıl önce

Junghami
Junghami

Siz es icin isst olmasını söylüyorsunuz galiba. Oradaki es'i ingilizcedeki it ile karıştırmayalım. Ben de yeni öğrendim. Es, artikeli das olan kelimeler için "o" demektir. Mesela das Kind için o kullacaksak es diyeceğiz. O zaman 'es isst' deriz. Ama gene hayvanın artikeline bağlı olarak der için er, die için sie, das için es kullanılır ama hayvan olduğu için essen fiili değil frissen fiili kullanilir. Er/sie/es için frissen fiili frisst olarak çekimlenir. Diye biliyorum.

10 ay önce