Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Wiesz ile mamy problemów?"

Tłumaczenie:Do you know how many problems we are having?

2 lata temu

9 komentarzy


Krzysiek_89

Dlaczego w drugiej części pytania tj. 'how many problems we are having' nie ma zastosowanej inwersji?

Why in the second part of the sentenc ie. 'how many problems we are having' inversion is not used?

2 lata temu

Vengir
Vengir

To przez zdanie wprowadzające "Do you know". W przypadku tego typu wprowadzeń w samym pytaniu nie przestawiamy podmiotu z czasownikiem posiłkowym.

2 lata temu

Zbyszek848269

Dzięki

1 tydzień temu

krolik661706

To jest nie poprawnie zdanie.

4 miesiące temu

Vengir
Vengir

W sumie chyba masz rację. Brakuje przecinka po „wiesz”. A no i angielskie "we are having" jest trochę dziwne, bo czasownik "have" używa się raczej w czasie Present Simple niż Present Continuous.

4 miesiące temu

krolik661706

Nie jest poprawne zdanie.

4 miesiące temu

krolik661706

Za którą partią polityczną jesteś?

4 miesiące temu

Ania19833

Za żadna

1 tydzień temu

Ania19833

Partia

1 tydzień temu