1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er arbeitet an seiner privat…

"Er arbeitet an seiner privaten Beziehung."

Çeviri:Özel ilişkisi üzerinde çalışıyor.

April 17, 2016

8 Yorum


candost2

Bu cümlede "an" kelimesinin anlamını nedir? Neden dolayı "an" kullanılmış?

April 17, 2016

MeteUlku

"Arebiten an", ikisi birlikte tek bir fiil olarak kullanılır. "Üzerine çalışmak" demektir. İngilizce'deki "work on" gibi.

April 17, 2016

SabineBergmann1

"O, özel ililişkisi üzerinde çalışıyor." neden yanliş?

November 5, 2017

humetin

Evet, doğru olması gerekir " O özel ilişkisi üzerinde çalışıyor"

April 21, 2018

humetin

(O) özel ilişkisi üzerinde çalışıyor.

April 21, 2018

humetin

O kendi özel ilişkisi üzerinde çalışıyor. (Kabul edilmeli !)

April 23, 2018

Emrezdemir415654

Ne boktan yaptınız siteyi ya. O yazıyorum, yanlış diyor. Ulan (Er) O değilmiş dangalak mısınız arkadaşım adam gibi düzeltin şu cevapları. Bazılarında da O yazmazsan, hata veriyor. Türkçe bilginize sokayım.

May 13, 2018

AnitaBaskaya

Küfürsüz halletsek....o kabul edilmeli.

May 17, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.