"Ik eet kip omdat ik vlees lekker vind."

Vertaling:I eat chicken, because I like meat.

2 jaar gelden

4 opmerkingen


MaikevanPu

Wanneer gebruik je ''flesh'' vlees

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Als je over het vlees van een mens praat, gebruik je altijd flesh.

Als je over eetbaar vlees praat, gebruik je meat.

1 jaar gelden

MaikevanPu

oh oke dankjewel, ik had eigenlijk nooit van ''flesh'' gehoord

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Graag gedaan! :)

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.