Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We do not even have a radio."

Переклад:У нас навіть немає радіо.

2 роки тому

9 коментарів


Falconnen

"В нас немає" - не вірно, а "У нас немає" - вірно? Дуже дивно!

2 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

Гармонія голосних - нічого дивного. В даному курсі, замітив вже, досить часто ця гармонія має місце. Хоча якщо дослівно перекладати, то я б і другий варіант не зарахував.

2 роки тому

wAIp11

Жї Ю ,

4 місяці тому

Me_Dik
Me_Dik

поясніть будь ласка, чому прислівник "even" стоїть якось не логічно... Чому речення не побудоване we do not have even a radio - ми не маємо навіть радіо. Дякую.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

https://opentalk.org.ua/grammartag/34/page/6 Місце обставини в реченні. Тут написано, що обставина не може відділяти дієслово (have) від додатка (a radio).

Корисно почитати також про прийменники http://easy-english.com.ua/obstavyna/

Я частенько заглядаю в пояснення щодо обставин, додатків, означень. Щось засвоїв, та залишається чимало білих плям, бо це доволі складна тема. Та все ж акцент на слові Засвоїв :)

7 місяців тому

zw0d3
zw0d3

На жаль, на Андроїді в смартфонах немає ніяких пояснень, майте це на увазі. Нас таких тут багато..

3 місяці тому

bat42380

У/В не помилка.

1 рік тому

0jL11

Доброго вечора. В мене виникло питання, чому стоїть артикль "a". На сайті www.correctenglish.ru вказувалося, що radio треба писати із артиклем "the".

1 рік тому

Nordry
Nordry

Коли йдеться про "радіо" як про унікальне явище (так само, як Інтернет), тоді вживається означений артикль, а у даному реченні слово "радіо" вжите для позначення відповідного приладу (одного з багатьох інших), тому "а".

1 рік тому