Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Sora mea mi-a luat câinele, pe care nu - l plăceam deloc."

Traducere:My sister has taken my dog, which I did not like at all.

acum 2 ani

3 comentarii


nan.emil

my sister taken me a dog which i dont liked

acum 2 ani

tidyas
tidyas

My sister HAS taken (present perfect) / My sister TOOK (past tense).

MY dog, NOT "me a dog"

pe care nu-l plăceam = which I DID NOT LIKE (past tense).

Even if it were "pe care nu îl plac", that's "which I don't LIKE", NOT which I dont liked.

Subject + do / does / don't / doesn't + verb in the infinitive, not the past tense.

cu 2 luni în urmă

mircea.com

la pe care se poate folosi who sau wich. vas rog adaugati !

cu 2 luni în urmă