Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The articles"

Vertaling:De artikelen

2 jaar gelden

6 opmerkingen


Frederique922357

Atikels moet zijn artikelen

1 jaar gelden

Gotrah1
Gotrah1

En toch spreekt men in beschaaft Nederlands over Artikelen, en niet artikels!

1 jaar gelden

Gotrah1
Gotrah1

Het spijt mij dat ik het woord "beschaaft" gebruikt heb, ik bedoelde gebruikelijk nederlands. Typisch is wel dat de volgende vraag in duolingo is: vertaal "artikelen", en geen artikels, dus blijf ik het een beetje vreemd vinden. Overigens beleef ik veel plezier aan duolingo.

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Artikels en artikelen zijn alletwee goed en ze worden dus ook alletwee geaccepteerd.

1 jaar gelden