1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She found another path."

"She found another path."

Překlad:Ona našla další stezku.

April 18, 2016

11 komentářů


Preiby

In this context the word "cesta" seems more propriate than "stezka". The word "stezka" means only somethink like "small road", while "cesta" can be more figurative Therefore "našla další cestu" suits better for me. And almost no one uses "Ona" or pronouns in general in the sentence.


Lada482008

super. našla jinou cestu mi to nežere kvůli "jinou"


-JJ-San-

Tedy nevím, ale další = next, kdežto jiný = another..


Vlastik319411

Nevím proč tento hlas vyslovuje found jako pánt. Má to tak být?


MilenaMoudra

šlo by: Našla jinou životní cestu?


Voyta
Mod
Plus

Ale jo, proč ne.


Ladikins

Path - ve slovníku je na prvním místě "pěšina", stezka je až třetí, jinde čtvrtý překlad


Voyta
Mod
Plus

Pak ten slovník asi bude seřazen podle abecedy. Ale překlad s pěšinou jsem přidal.


Zdenk345165

She found the other path..... by nešlo?


kacenka9

V tomto vyznamu ne. Znamena to 'Nasla tu dalsi stezku' ve smyslu te druhe stezky. Byly tam dve a ona prave objevila tu druhou. A predem jsme vedeli, ze tam ta dalsi druha je.


TomankovKlr

Ja myslela, ze jinačí je synonymum ke slovu jinou.. "Ona našla jinačí stezku"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.